حاج قاسم با سربازان ولایت پیشوای دلها می شود / سیره زندگی ما فاطمیه باشد

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797048

محمداسماعیل گلی پور با بیان اینکه حضرت زهرا شهید ولایت است، گفت: ایشان تمام عمر در دفاع از ولایت بودند و حاج قاسم هم سرباز ولایت بود و با سپاه ولایت و شهدای ما پیشوای دلها شد. همینطور بودند.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور شنبه شب در یادواره شهدای والامقام کرکرودسر علیا نوشهر که به مناسبت دهه بصیرت، سالروز شهادت سردار دلا و ایام فاطمیه برگزار شد، مرجع تقلید است. خدا بر ما کردها: شهدا و ایثارگران مقاومت از زندگی حضرت زهرا(س) الگو گرفتند که در هر چهار عرصه همه ما باید نقش خود را در زندگی به درستی ایفا کنیم.

گلی پور ادامه داد: حوزه عبادت که جنبه شخصی و ارتباط ما با خدای متعال است، همان گونه که حاج قاسم شب نشین بود و عبادت و تهجد و محبت حاج قاسم خاص بود چرا که از مادرش حضرت زهرا(س) آموخت. آتار. این عرصه اطاعت خدا و عشق به خدا تمرین زندگی ماست و باید تمرین زندگی فاطمی ما باشد.

وی افزود: حوزه دوم اجتماعی است تا نسبت به اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نباشیم و بصیرت در این حوزه ضروری است.

امام جمعه بابلسر گفت: عده ای در قیام 88 که گناهشان کمتر از معاندین نیست سکوت کردند و مجبور شدند با اعلام موضع، به محل بیایند و راه را برای مردم توضیح دهند زیرا می دانستند که برخی افراد ناعادلانه صحبت می کنند اما سکوت می کنند.

کلی پور گفت: حاج قاسم سلیمانی جمله زهرا عطار را ترجمه کرد که اول درست ترجمه کرد بعد همسایه ما و فوت کرد و شبانه روز در هر میدان حضور داشت و مظلومی که نیاز به کمک داشت چه مظلوم فلسطین، غزه، یمن، سوریه. ، لبنان و دیگران. حاج قاسم سلیمانی یار و یاور مستضعفان و محرومان بود.

وی منطقه سوم را خانواده دانست و گفت: نباید از خانه خود غافل شویم، باید به مقام شهید برسیم و شرط شهید شدن، شهید شدن است. ما باید جایگاه شهدا را درک کنیم و باید شهیدانه زندگی کنیم و در این عرصه باید اخلاق و سیره شهدا را الگوی خود قرار دهیم. ارتباط با پدر و مادر و فرزند و همسر باید الگوی حضرت زهرا و شهدا باشد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه حضرت زهرا شهید ولایت بود، گفت: شهدای ما.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم زندگی مان فاطمیه باشد باید از فرمان ولی امر اطاعت کنیم و شرط ایمان اطاعت از ولی خداست و اگر گوش به حرف ولی امر باشیم مشکلات دینی و دنیوی ما حل می شود. به سخنان ولی و رهبری گوش فرا دهید، ما می توانیم همه مشکلات را حل کنیم و بن بست زندگی مردم را بگشاییم، متأسفانه بی تدبیری برخی از مسئولان مشکلاتی را به وجود آورد وگرنه ایران اسلامی از داشته های الهی، نیروی انسانی و استعداد خوبی برخوردار است. .

باید توجه داشت؛ عطر حضور پیکر مطهر شهید گمنام حفاظت مقدس در یادمان شهدای کرکرودسر علیا حال و هوای دیگری به این محفل معنوی بخشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید