آنچه حاج قاسم را پیشوای دلها کرد، رعایت اخلاق حرفه ای بود

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795832

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: آنچه حاج قاسم را پیشوای قلوب کرد و او را به عنوان فرمانده مقتدر در بین همه مردم معرفی کرد رعایت اخلاق حرفه ای بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، گلمعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد صبح امروز در مراسم افتتاحیه سمینار علمی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح و آسیب های نوظهور گفت: حفاظت از نیروهای نظامی و انتظامی مستلزم همکاری و تعامل است. فرماندهان و سایر اجزاء. «نیروهای مسلح.

وی گفت: سابقه بیش از سه دهه فعالیت پیشگیرانه در سازمان قضایی نیروهای مسلح برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در نیروهای نظامی و انتظامی، این سازمان را در این عرصه پیشتاز قرار داده است. “

قوه قضائیه گفت: اگر آسیبی به نیروهای مسلح وارد شد و اعتبار نظام تضعیف شد، با توجه به موقعیت ویژه و مأموریت سخت این بخش از دولت، باید تلاش کرد تا جرم و جنایت در این سازمان به حداقل برسد. او ممکن است برسد.

وی همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی نیروهای مسلح استان با دستگاه قضایی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بازدید از چک های حقوق شهروندی و شرکت در برنامه های اجتماعی مظهر همکاری خوب و سازنده قوه قضائیه و دستگاه قضایی کشور است. استان

رئیس کل دادگستری استان یزد یکی از مولفه های مهم در پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را الگو و رعایت اخلاق حرفه ای از سوی فرماندهان و سرکردگان نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: ارتقای دانش و مهارت های کاری یکی از مهمترین مولفه های پیشگیری از جرم در بین زیردستان است.

وی بر لزوم توجه ویژه به موازین دینی و دستورات سلسله مراتبی تاکید کرد و گفت: آنچه که حاج قاسم را پیشوای قلوب کرد و هویت خود را به عنوان یک فرمانده مقتدر در میان همه مردم معرفی کرد رعایت اخلاق حرفه ای است، یعنی. انضباط ظاهری، انضباط معنوی و دلبستگی به شرع و ولایت، دانش و مهارت، انضباط سازمانی و مدیریت زمان.

دهشیری در این مراسم از آمادگی دادگستری استان برای برگزاری جلسه نقد و بررسی رای ضوابط و شاخص های سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و تصریح کرد: سازمان قضایی برای اطلاع رسانی به مردم از این سازمان هزینه و استفاده می کند. متولیان

وی به برنامه دادگستری استان یزد با موضوع چاپ و انتشار مجموعه کتاب «40 صدا، 40 تجربه» اشاره کرد و گفت: در موضوع چاپ می توان یک جلد از این مجموعه کتاب را به آرای شورای اسلامی اختصاص داد. سازمان قضایی نیروهای مسلح علاوه بر جنبه علمی و آموزشی و تحقیر قضات صادرکننده حکم، سندی ماندگار از زحمات قضات این مجموعه تزیین و چاپ شود.

گفتنی است سمینار علمی – کاربردی پیشگیری از جرائم نیروهای مسلح و آسیب های نوظهور به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح یزد با همکاری سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و با حضور حجت الاسلام صالحی دادستان برگزار شد. مدیرکل پیشگیری و عفو عمومی استان تهران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید