حاج قاسم سلیمانی پیشوای بی نظیر دل هاست

زمان: 15:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799196

کاوان مرادیان گفت: سردار بی بدیل قلب ها و مدافع اعظم جهان اسلام سردار قاسم سلیمانی آنقدر می درخشد و شور می آفریند که نمونه ای جز آن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیوان مرادیان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ مدرسه حاج قاسم سلیمانی، در مراسم سالگرد شهادت سردار دلا، اظهار داشت: اینها معروف شده اند.

وی افزود: ما که نام و یاد سرباز دلیر امام خامنه ای، دام مستضعفان، سردار بی بدیل قلب ها و مدافع اعظم جهان اسلام سردار قاسم سلیمانی هستیم، چنان می درخشیم و شور می آفرینیم که کمتر کسی می تواند داشته باشد. پیدا شد.”

سخنگوی مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: آرزوی تداوم راه سرلشکر قاسم سلیمانی که راه همه دوستداران اسلام واقعی است را دارم.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک مکتب است و باید از زوایای مختلف الگوبرداری شود و اگر ما مسئولان بتوانیم چنین شخصیتی را الگو قرار دهیم و پا به پای ولایت بگذاریم، قطعاً رضایتمندی خواهیم داشت. مردم و خداوند متعال در کار ما به عنوان سردار دلها همه را راضی کرد.

مرادیان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی برچسبی جز ولایتمداری و خط سیاسی ندارد، گفت: همه با سلایق مختلف سیاسی و فرهنگی به مکتب حاج قاسم سلیمانی عشق می ورزیدند چرا که او خود را خادم و سرباز مردمش می دانست. ابتدا باید از مکتب الگوبرداری کنیم، «بیایید به سلیمانی بچسبیم و بعد مردم را با این رویه آشنا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید