فرهنگ بسیجی جوانان روستایی را به پیشوای دلها تبدیل می کند/ رمز نجات از مشکلات، اطاعت مطلق همچون حاج قاسم از روستاست.

زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786238

عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه شهید سلیمانی با فرهنگ بسیجی توانسته بود از یک جوان روستایی معمولی به یک فرمانده تبدیل شود، گفت: حاج قاسم افتخار می کرد که سرباز ولایت است و امروز کلید نجات ما از همه مشکلات است. اطاعت مطلق به عنوان حاج حاجیم از ولایت عیس.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با ابراز خرسندی از دیدار با الگوی بسیجی در جهان اسلام در هفته بسیج گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی بزرگترین خصلت شهید سلیمانی است که همه صفات در او جمع است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با این فرهنگ توانست از یک جوان روستایی معمولی به فرماندهی تبدیل شود که تمام دنیا را در بر می گیرد و خشم و ستایش دشمن را به ارمغان می آورد و دنیا را امیدوار می کند. اسلام و مسلمانان «دعوت به جنگ کنید.

وی بیان کرد: حاج قاسم را پیشوای دل ها می گویند; اما حاج قاسم افتخار می کرد که سرباز ولایت است و امروز کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات طاعات مطلقه، همچون حاج قاسم ولایت است.

a4cca25f f77c 4d26 b689 bdb4a2316faa خبر خاکستری

این مسئول بیان کرد: در وصیت سرلشکر شهید سلیمانی، در زندگی ایشان و در طول عمر حاج قاسم، اصل امر برای ایشان اطاعت مطلق از ولایت بوده است. زیرا ما اطاعت مباشرت را اطاعت یک نفر نمی دانیم، بلکه اطاعت مباشرت را اطاعت از حکم خدا و قانون خدا می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه امروز همان کلام حاج قاسم است، خاطرنشان کرد: البته می بینیم که حاج قاسم نه تنها با جان خود به اسلام خدمت کرد؛ بلکه می بینیم که حاج قاسم به اسلام خدمت کرده است. بلکه با شهادتش بزرگترین خدمت را به اسلام کرد، یعنی آنهایی که حسینی شدند جانشان حسینی شد و رفتنشان حسینی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید