منطق اساسی بسیجی رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است/ فرهنگ بسیجی راهنما و توانمند در تحولات اخیر کشور است.


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912273

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امانولا علیمرادی گفت: در منطق بسیجی تسلیم و رکود وجود ندارد، تهدیدها را از بین می برد و آنها را به فرصت تبدیل می کند و اساس حقیقت بسیجی، تبدیل تهدیدها به فرصت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیجی بودن و بسیجی بودن باعث افتخار است. بسیجی فردی است که هر جا و هر زمان که اسلام و ملت به او نیاز داشته باشد حضور دارد.

نماینده مردم استان کرمان در اجلاس خبرگان رهبری ادامه داد: منطق بسیجی تسلیم و رکود نیست، تهدیدها را از بین می برد و به فرصت تبدیل می کند و اساس حقیقت بسیجی، تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی تشکیل بسیج در 14 آذر 1397 توسط امام خمینی (ره) را مصداق کامل تبدیل تهدیدها به فرصت عنوان کرد و گفت: در 22 آبان 1397 در ماجرای لانه جاسوسی آمریکایی ها تحقیر شدند. شروع به تهدید کردند و تهدید کردند و با تهدید لفظی و عملی کشتی هایشان به خلیج فارس سرازیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: هنوز یک ماه از سیزدهم آبان نگذشته بود که در پنجم آذر 58 امام دستور تشکیل بسیج را دادند. این حرکت و حضور عظیم و قدرت نمایی عظیم در برابر تهدید آمریکا در کمتر از یک ماه پس از حادثه 13 آبان اتفاق افتاد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در واقع تشکیل بسیج به یک فرصت تبدیل شده و این حقیقت بسیج است، ابراز داشت: اگر امام خمینی (ره) از این تهدید می ترسیدند. این حرکت عظیم برای ایجاد بسیج انجام نمی شد، معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا می رسد. وجود بسیج باعث شده که این تهدید به فرصتی عظیم تبدیل شود و از این رو منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است.

وی با بیان اینکه تداوم تفکر و فرهنگ بسیجی و ترویج آن ضامن عبور از همه مخاطرات و حرکت به سمت اوج ارزش های انسانی در جامعه است، تصریح کرد: اکنون در آخرین اتفاقات این جنگ همه جانبه، فرهنگ بسیجی است. ملت ایران سد راه و فرصت آفرین است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطرنشان کرد: ملت ایران راه عزت، عزت و حاکمیت را پیدا کرده است، موانع و مشکلات را از سر راه خود برمی دارد و با امید و نشاط بیشتر و نفی حاکمیت استکبار به پیشرفت خود ادامه می دهد. مردم از اصول ناپایدار ایران ملتی فهمیده و متحد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید