بسیج میدانی نمونه ای از تبدیل تهدیدها به فرصت است


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914754

جانشین فرماندهی حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

جانشین فرماندهی حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بسیجیان با بسیج جان و سرمایه خود را در همه عرصه ها فدا کردند و این نمونه کامل تبدیل تهدیدها به فرصت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، سردار قربان محمد ولی زاده صبح امروز در جلسه مجمع بسیجیان استان تهران که در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) امام خمینی (ره) با اندیشه عمیق برگزار شد، اظهار داشت: و نگاه شاهانه به شاهکار بوغور دستش را زد و سازمان بسیج را به وجود آورد.

وی بیان کرد: با گذشت زمان و بررسی ابعاد وقایع و شکوه های حماسه های بسیج چاره اندیشی خواهیم کرد و اینکه با خلاقیت امام راحل در تشکیل بسیج مشکلات در این زمینه حل می شود. یک راه معجزه آسا

جانشین فرماندهی حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بسیج با اقدام در همه عرصه ها جان و سرمایه خود را فدا کرد و این نمونه کامل تبدیل تهدیدها به فرصت است.

سردار ولی زاده تاکید کرد: در دفاع مقدس و عاجل که دشمنان جنگ جهانی همه جانبه را علیه کشورمان به راه انداخته اند، بسیجیان همگام با سایر نیروهای مسلح با قرار گرفتن در جبهه حق علیه باطل، بدون هیچ گونه محدودیتی وارد میدان خطر شدند. و بدین ترتیب ملت و دولت ایران شد و با این پیروزی جنگ جهانی را پشت سر گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه باید از ذخایر دفاع مقدس در همه عرصه ها و مسائل به ویژه در حل مشکلات سخت و لاینحل استفاده کرد، افزود: با حضور بسیجیان در حوادث طبیعی و غیرمترقبه از جمله آبگرفتگی امسال در برخی شهرهای استان تهران، حجم دردسر و خسارت سیل رفع شد و مردم به زندگی عادی روزمره خود بازگشتند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تهران حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در قیام ها و فتنه های اخیر، ادامه داد: در قیام های اخیر که همه دشمنان به براندازی توافق کردند. جمهوری اسلامی اکثر شهدا از جمعیت بودند.

سردار ولی زاده تصریح کرد: دشمنان متوجه شده اند که ملت و کشور ایران بر مشکلات اقتصادی فائق آمده و با سرعت بالا در حال گسترش روابط خود با کشورهای قدرتمند و خنثی سازی تحریم ها هستند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم مردم تنها به دنبال رفع تحریم ها نیست، بلکه با بسیج منابع، امکانات و ثروت داخلی در مسیر توسعه کشور و عبور از مشکلات حرکت می کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید