توان سایبری بسیج باید با فناوری بسیج به روز شود/ تفکر هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 14/04/09
کد خبر: 1787175

سامان قاسمی گفت: امروز کشور نیازمند بسیج سایبری، علمی و فضای مجازی است و بسیج باید همگام با فناوری باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی به تیتریچ گفت: تفکر اساسی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کند و در برابر حملات دشمن بی اثر است.

سامان قاسمی ادامه داد: پس از 40 سال انقلاب هر بار که از افکار، عقاید، عملکرد و رفتار جهادگران و بسیجیان فاصله گرفتیم، دشمن سعی در نفوذ و ایجاد تفرقه در بین مردم داشت.
وی افزود: امروز کشور نیازمند بسیج سایبری، علمی و فضای مجازی است و بسیج باید همگام با فناوری باشد.

این کارشناس گفت: بسی اندیشه ای مطالبه گر، خردمند و شجاع در عرصه مسئولیت اجتماعی است و به موقع و جسورانه از آرمان های انقلاب دفاع می کند.

قاسمی گفت: بسیجیان وقتی به مشکلی فکر می کنند، برای احقاق حقوق جامعه محکم می ایستند زیرا با خدای خود معامله کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به راهبردی که بسیج برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش گرفته و بر اساس آن در صدد رفع مشکلات و محرومیت زدایی است؛ بر این اساس باید به جوانان نخبه بسیجی توجه ویژه شود. زیرا با استفاده از این ظرفیت، پیشرفت و توسعه کشور تسریع خواهد شد.

قاسمی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی راهی جز حاکمیت جهادگران برای حل مشکلات وجود ندارد، افزود: بسیج همیشه تلاش کرده و دارد کار می کند اما آنچه برای بسیج نیاز است نیاز به حمایت مسئولان است.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی برای احیای تفکر، نهادینه سازی فرهنگ، زنده نگه داشتن ارزش ها و تبیین فرهنگ و ارزش های بسیج در جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید