حرکت بسیج در مسیر کسب و کار روز به روز گسترده تر می شود/ جریان جهادی در کشور به فناوری انقلاب تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز به مناسبت هفدهمین روز از اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: و این نشان دهنده اهمیت حضور جوانان برای ایفای نقش است. در بخش خدمات

وی افزود: بسیج سازندگی با رهبری مقام معظم رهبری و حمایت های فراوان مردم به ویژه جوانان توانسته به رسالت اصلی خود که جذب مردم به کار و ساماندهی جوانان است، عمل کند. امروزه به برکت آن تفکر، جوانان اسلامگرای بزرگ در ایران نقش کیفی و کمی در عرصه های مختلف خدماتی از نظر گفتمانی، رفتاری و محتوایی ایفا می کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه بسیج سازندگی توانسته عرصه را برای فعالیت خود بشناسد و روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کند، گفت:

وی افزود: به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حضور جوانان مستعد، نهضت بسیج سازندگی هر روز در حال گسترش است و امروز جریان جهادی در کشور در حال رونق و حرکت با اقتدار برای ساختن ایرانی قدرتمند و آباد است. «در استان مرکزی در اوج است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی آن را یکی از ماموریت های بسیج سازندگی برای تقویت حرکت های جهادی دانست و گفت:

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی متعلق به انقلاب اسلامی و مردمی است که با حضور در عرصه های تخصصی به جریانی مفید، موثر، مطالبه گر، در عرصه عمل، مردمی و الگویی برای سایر نهادها تبدیل شده اند.

سردار کریمی ادامه داد: جریان جهادی بسیج در این سال ها توانسته متحول شود و به فضل الهی در گام دوم انقلاب با اقتدار بیش از پیش با مشارکت مردم حرکت خواهد کرد و گام دوم انقلاب بسیج مردمی است. مردم ایران.اندازه گیری ها.

وی افزود: جمع بندی گفتمان جهادی، گسترش و مشارکت مردم به ویژه جوانان در فعالیت ها و خدمات جهادی عدالت خواهانه و توسعه رسالت مهم بسیج و حرکت جهادی که باید هدفمند و با برنامه انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شکوفایی و درخشش ایران اسلامی در عرصه های مختلف و رسیدن به خودکفایی را در گرو گسترش کار جهادی و انقلابی دانست و بسیج سازندگی در این راستا رسالت مهمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در کنار مأموریت ها و فعالیت های جهادی خود باید در تبیین و حماسه گویی نقش آفرینی کند و یکی از ابعاد این کار اطلاع رسانی هنرمندانه و بدیع از اقدامات جهادی و موفقیت آمیز و مستمر آن است. جهاد و امید را روز به روز در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید