تلاش گسترده جهادگران بسیج در جریان سیل هرمزگان / از بازگشایی مسیر مواصلاتی 30 روستا تا همکاری در تخلیه اضطراری

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801807

باواکار با اشاره به بازگشایی راه های بیش از 30 روستا توسط جهادگران بسیجی گفت: بیش از 6 دستگاه لودر، بیل مکانیکی و دو دستگاه برای بازگشایی راه ها در مناطق سیل زده مستقر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسین باوکار مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی های اخیر در استان اظهار داشت: بارندگی های شدیدی در شهرستان های میناب و رودان رخ داده است.
رئیس بسیج سازندگی هرمزگان گفت: از زمان شروع بارندگی شدید در دو هفته اخیر، جهادگران در شهرهای رودان و میناب مستقر شده اند و در شهرستان میناب جهادگران بسیج و شهرداری اقدام به آب کشی و شست و شوی معابر کرده اند.
باوکار افزود: در شهرستان رودان بخشهای جگین و رودخانه و شهرستان رودان مسئولیت سپاه امام سجاد(ع) را بر عهده داشتند. جهادگران بسیجی همکاری بسیار خوبی با استاندار و سایر دستگاه های اجرایی داشتند. بستر رودخانه ساخته شد.
وی با اشاره به بازگشایی راه های بیش از 30 روستا توسط جهادگران بسیجی گفت: بیش از 6 دستگاه لودر، بیل مکانیکی و 2 دستگاه برای بازگشایی راه ها در مناطق سیل زده مستقر شده اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: تا پایان بحران با سیل و بازگشت مردم به زندگی عادی، گروه های جهادی برای ارائه خدمات در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید