اجرای بیش از 746 برنامه در هفته بسیج هرمزگان / امروز حرکت پرثمر بسیج به گفتمانی ارزشمند تبدیل شده است.

ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785175

سردار سالاری با بیان اینکه امروز حرکت پربار بسیج و جهادگران تبدیل به یک گفتمان شده است، بیش از 746 برنامه بسیج در هفته را در سراسر استان هرمزگان اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یک هفته پیش از ظهر امروز در نشست خبری بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مایه خیر و برکت برای مردم عزیز ایران بود.

سالاری خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد بسیج در کنار مردم بوده ایم. وی افزود: سپس شاهد حضور مردمی در 8 سال پاسداری مقدس بودیم، پاسداری که در انقلاب نوپایی که اسلام عزیز به رهبری دیوانه ای به نام صدام با پشتوانه ای به نام استکبار از این نظام و انقلاب گرفته شد. تولد

وی ادامه داد: خواست خدا این بود که بسیج از ابتدای دفاع مقدس در صحنه های 8 سال پاسداری از استکبار حضور داشته باشد و صحنه های زیبای بسیاری را به نیابت از خود در تاریخ ثبت کند.

ایثار بسیجیان در دفاع از نظام اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ایثار، شهادت و شهادت بسیجیان در راه دفاع از وحدت اسلامی و دفاع از سرزمین های ایران اسلامی مشهود بود، لذا امام راحل به علما و مراجع در مدارس و حوزه های علمیه توصیه کردند. تدریس کنید، به حوزه علمیه بروید تا از جوانان بسیجی عبرت بگیرید و وصیت نامه های آنها را مرور کنید که 100 سال در دانشگاه انسان سازی دفاع مقدس گذشت و الگویی برای جوانان امروز ما شد.

سالاری گفت: صحنه هایی از کربلا و ایثار، ایثار و وفاداری را در جبهه های دفاع مقدس 8 ساله بسیجیان می بینیم، فرزندانی که تنها پسر خانواده بودند و در جبهه حضور داشتند. و باعث تشکیل حراست مقدس شد».

وی با بیان اینکه خیلی ها بعد از دفاع مقدس گفتند که ماموریت بسیج تمام شده و کار دیگری نمی توان کرد، گفت: این بنای تاریخی بود که می توانست قله های دیگر را فتح کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه بسیج امروز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و خدماتی حضور دارد، گفت:

سردار سالاری گفت: در حوادث چندین ساله زلزله کرمانشاه، سیل خوزستان، سیل جاسک و بشاگرد و زلزله اخیر هرمزگان، بسیج یکی از اولین نهادهایی بود که در مقابل مردم ایستاد و در جهت خدمت رسانی به مردم گام برداشت. مردم.برداشت.

وی گفت: این نهال پربرکت و بارور در سراسر ایران اسلامی در جهان اندیشه و الگو محسوب می شود. امروز اگر مدیران بخواهند کاری انجام دهند با عنوان کار بسیج تبیین می کنند و ادعایشان این است که این کار را بسیج باید دنبال کند. از مسئولان و خداوند منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشد.

c77d812f 8120 43a0 8ad8 cecb79c29e91 خبر خاکستری


746 عنوان برنامه در هفته بسیج هرمزگان محقق می شود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه به محورهای هفته بسیج امسال در استان هرمزگان پرداخت و خاطرنشان کرد: در این هفته بسیج با شعار «بسیج عده ای» بیش از 746 برنامه را در سراسر کشور اجرا کرد. استان در رده های مختلف بسیج خواهد بود.

سردار سالاری گفت: از شنبه 30 آبان ماه تا جمعه 5 آذرماه هزار و 400 هفته بسیج برگزار می شود و در این هفته چندین برنامه با حضور مردم عزیز استان هرمزگان خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج در حوزه های مختلف، در حوزه خدمات رسانی و محرومیت زدایی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، در حوزه های مراسم و مناسبت ها و خدمات مختلف مردمی، حوزه های علمی و موضوعات مختلف دیگر برنامه ریزی شده است. آنها در حال اجرا هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برپایی نمایشگاه توانمندی ها و ممتازهای قرارگاه های تحول محله را از برنامه های بدیع و برنامه های اصلی خواند و افزود: در این نمایشگاه بیش از 70 غرفه از دستاوردهای قرارگاه های تحول محله در روزهای آغازین هفته بسیج در صحن بزرگ مسجد جامع بندرعباس مورد استفاده قرار می گیرد.

سردار سالاری با بیان اینکه امروز قرارگاه های تبدیل محله به عنوان الگو در سراسر کشور شکل گرفته است، گفت: در سراسر کشور به این کار، کار الگو و کارآمد می گویند.

وی اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و عمرانی از جمله اسکان مددجویان کمیته حمایت، افتتاح راه روستایی، تامین مدارس، افتتاح مدارس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: آبرسانی بیش از 40 مورد روستاها در دستور کار قرار دارند که به صورت همزمان به بهره برداری می رسند و بیش از 19 روستا تا پایان امسال و نهایتاً ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بهره برداری از منازل مسکونی شهرستان جاسک، بهره برداری از 276 هکتار زمین کشاورزی که توسط بسیج سازندگی تسطیح و در اختیار کشاورزان بومی قرار گرفت، اعزام تیم های پزشکی به مناطق فقیرنشین و دورافتاده روستایی اشاره کرد. بهره برداری از سه کیلومتر 10 کیلومتر راه روستایی در حوزه کوهشاه احمدی و همچنین واگذاری 650 سری جهیزیه در قالب ازدواج آسان به عنوان یکی دیگر از اقدامات اجرایی بسیج در هفته جاری.

535 هزار بسته معیشتی در رزمایش امدادرسانی توزیع شد

سردار سالاری همچنین با اشاره به تمرین کمک های واقعی اظهار داشت: از ابتدای این حرکت تاکنون بیش از 17 مرحله امداد واقعی با ظرفیت 535 هزار بسته زنده بالغ بر 260 میلیارد تن با کمک نهادهای مختلف ارزشی انجام شده است. استان، موسسات خیریه، سپاه، بسیج و کمیته مددکاری تهیه و توزیع شده است.

وی با توزیع بیش از 5 میلیون پرس غذای گرم در ایام کرونا و توزیع ماسک در ایام کرونا، بیش از 10 هزار بسته لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان مناطق فقیرنشین و فقیرنشین قرار داد و با حمایت نمایشگاه های تجاری، یخچال و کولر بین اقشار ضعیف را تعمیر کرد. مغازه ها.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به بیان اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی پرداخت و گفت: در حوزه آبرسانی به مناطق فقیرنشین در مناطق دورافتاده که امکان انتقال خودرو وجود نداشت، در 41 روستا موفق شدیم. با بیش از 203 هزار متر خط لوله از کانال ها و چشمه ها تا مخازن آب شرب و از مخازن تا روستاها بیش از 1750 متر مکعب مخزن ذخیره آب در مناطق دورافتاده پایگاه های پیشرفت، آبادانی و بسیج ساخته شده است که از این تعداد بیش از 2520 مخزن. خانوارها از این طرح های آبرسانی بهره مند شده اند.

سردار سالاری تاکید کرد: در آینده نزدیک در حوزه آب شرب با همکاری اداره آب و فاضلاب روستایی برای رفع بخش زیادی از آبرسانی به ساکنان بندرلنگه کارهای زیادی انجام خواهیم داد.

وی همچنین از احداث 6 مدرسه در روستاهای فقیرنشین استان و احداث مسجد و خانه بهداشت در روستاهای مختلف استان، تامین آب کشاورزی در 17 روستا با ظرفیت 33 هزار متر آب کشاورزی و ایجاد 1200 متر مکعب آب خبر داد. متر برای کشاورزی و باغداری.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تعمیر و ساخت 12 راه روستایی از ابتدای سال جاری در برنامه این نهاد قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بیش از 15 کیلومتر راه روستایی بین مزارع و بین روستاها و راه های اصلی. شاعر هستند

fd8f2a4d 8ee5 4c3f b3a5 1b2a9f905966 خبر خاکستری


ایجاد بیش از 15 مرکز تلفیقی واکسیناسیون بسیج در استان

سردار سالاری همچنین به اقدامات انجام شده در زمینه خدمات رسانی به افراد مبتلا به بیماری کورنا اشاره و تصریح کرد: راه اندازی بیش از 15 مرکز مستقل واکسیناسیون که این مراکز واکسیناسیون به همراه 115 تیم سیار با امکانات سپاه در روستاهای دورافتاده استان فعالیت می کنند. در راس بودند.

وی گفت: روزانه بیش از 550 نفر از بستگان بسیج جامعه پزشکی شبانه روز پیگیر واکسیناسیون هستند که منجر به تزریق بیش از 823 هزار و 572 دوز واکسن شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) از هرمزگان نیز به قدردانی وزیر بهداشت از اقدامات سپاه در زمینه واکسیناسیون و پیشگیری از کرونا پرداخت و تصریح کرد: وزیر بهداشت همچنین از همکاری سپاه و بسیج با سلامت استان تقدیر کرد. کشور.

سردار سالاری تاکید کرد: اگر قرار است جهاد کنیم و روزی افراد بیشتری واکسینه شوند، مبارزه است و خط مقدم است و با این حساب تمام ظرفیت سپاه و بسیج را در اختیار تیم پزشکی قرار می دهیم و همه ما شبکه بهداشت و درمان را فراهم کرده ایم و امروز شاهد برکات این کار هستیم و این برکات باعث کاهش تعداد بیماران و مرگ و میرها شده است.

وی در پایان از فعالان طرح شهید سلیمانی، برگزاری یادواره شهدا، برپایی غرفه های مشاوره، برپایی میز خدمت در اماکن عمومی برای گشودن گره از کار مردم، برگزاری همایش استانی بسیج و دانش آموزان روستایی، شیفت های ایثارگرانه کارکنان تقدیر کرد. و کارگران بخشداری، اهدای بیش از 20 دستگاه اکسیژن ساز در راستای حمایت از مراکز درمانی، جشنواره 7 روزه خدمات در محله، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری، به روز رسانی کتاب معنوی و کارگری شهدا و عبادات رزمندگان در این حوزه، تجلیل از بسیجیان خلاق و مبتکر در محوطه کارخانه، گردهمایی جبهه علمی بسیجیان به رهبری اساتید بسیجی، تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان پرتلاش در قالب طرحی توسط شهید سلیمانی با امکان بازدید رایگان از محلات و تجلیل از بسجیان اخلاقی، رهایی برخی از مشکلات برای هنرمندان، برگزاری نشست های جشنواره های بسیج صالحین و فیلم کوتاه و شب شاعرانه ایثار و مقاومت با حضور شاعران انقلابی از بسیج تا هنرمندان و همچنین اجتماع پرافتخار و مقتدر بسیج با حضور بسیجیان و رعیت. پروتکل های بهداشتی برنامه های اصلی این هفته گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید