امروز جهان مقاومت از بسیج الگو می گیرد/ تفکر مترقی بسیج، تفکر انقلابی و وظیفه شناس مسلمان است.


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912593

این مطلب در دیدار رئیس حراست تارولا با نماینده ولی فقیه در کرمان بیان شد.

مسئول سپاه تارولا استان کرمان به مناسبت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مسئول سپاه طرالله استان کرمان صبح امروز به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: بحث انقلاب در قرن حاضر، پیدایش آن، پیشرفت انقلاب، مخالفت با انقلاب توسط بدخواهان انقلاب و پاکان و پاکان. اصل انقلاب بحث بسیار مهمی در ابعاد مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: خداوند به امام راحل فرصت رهبری یک ملت را داد و بی شک مردم بی نظیر ایران در تاریخ بشریت بی نظیر هستند. مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال مبارزه بوده اند و بحث جهاد و مبارزه با استکبار ائمه انقلاب از دستور کارشان خارج نشده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه خداوند به دو تن از رهبران جامعه ایرانی اسلامی که هر دو جانشین برحق امام زمان (عج) هستند، عطا فرموده است، گفت: ماهیت انقلاب به گونه ای است که با استکبار و فلسفه هستی همراه است. انقلاب اسلامی به شرح زیر است و اسناد بسیاری نشان می دهد که مشکل دشمن با ما حل نمی شود، زیرا نه انقلاب اسلامی از مسئله حقانیت پایین می آید و نه دشمن از مسئله باطل آن پایین می آید. .

وی گفت: ابتکار امام راحل تشکیل سپاه مقتدر، ناب و همگن برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب بود و سپاه در همه عرصه ها ماموریت پیدا کرد، هزینه های زیادی کرد و با موفقیت صددرصدی ماموریت های خود را انجام داد. لذا امروز در نزد دشمنان به مایه ذلت تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرزند و زاده انقلاب است، توسط بسیج برای حفظ ارتباط با مردم، بسیج که فقط در اسلام نیست، تأسیس شد. ایران اما و در جهان و جهان را در ابعاد مختلف تغییر داد و نهضت مقاومت در جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داد و امروز جهان مقاومت از بسیج الگوبرداری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: تفکر پاک و مترقی بسیجی تفکر مسلمان انقلابی و وظیفه شناس است، تفکر بسیجی تفکر مسلمانانی است که می خواهند اسلام را از کتاب سنت بپذیرند و این تفکر تفکر مترقی که پیامبر اسلام اسلام را در مدینه گسترش داد. تفکر بسیجی ذهنیتی است که از حداقل امکانات کمترین استفاده را می کند. تفکر بسیجی در جبهه مقاومت ملیت های مختلف را در کنار هم تشکیل داد تا خط محکم انسانیت و دین را تشکیل دهند و این تفکر زنده است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و اقدامات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بارها با این وضعیت مواجه شدیم که بسیجیان می خواستند وارد صحنه شوند و اغتشاشات را فرونشانند. بر این اساس می تواند با دشمن مقابله کند.دشمن ناامید خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایده بسیج به فضل الهی موجب موفقیت در صحنه اقتصادی، جنگ رسانه ای کشور با دنیای استکبار و اتحاد مردم پشت سر رهبری خواهد شد، گفت: این انسانیت است. بخشی، این تجلیل از ارزش‌های اسلامی و دینی و تجلیل از دستاوردهای بزرگ سازمان بسیج از بدو تأسیس تا کنون است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه گرامیداشت هفته بسیج، جشن آینده روشن کشور، تجلیل از ایثارها، فداکاری ها و جانفشانی های ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ارتش مقتدر این کشور همراه با سایر نیروهای مسلح پشت سر قدرت ایستاده است. مقام معظم رهبری پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن خواهند داد.


بسیج در اقصی نقاط جهان نهادینه شده است/هفته بسیج جلوه ای از ظهور بسیج است

حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور با بیان اینکه فرارسیدن هفته بسیج را که به فرمان امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صادر شد، تبریک می گوییم، گفت: بسیج خاستگاه انقلاب اسلامی است. و همه مردم ایران بسیجی هستند .

و امروز تفکر بسیج را شامل می شود، خودش را نشان داده و ظهور کرده است، امروز بسیج در اقصی نقاط جهان نهادینه شده و به لطف خدا پرچم عزت و اقتدار بسیج در سراسر جهان برافراشته شده است.

مسئول ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: و تفکر بسیجی در سراسر جهان در حال گسترش است و این تفکر در همه جا خود را نشان داده و ظهور کرده است.

وی گفت: امروز بسیج در اقصی نقاط جهان نهادینه شده و به لطف خداوند پرچم عزت و اقتدار بسیج در سراسر جهان برافراشته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عرب پور تصریح کرد: نگاه امام راحل عظیم الشأن به بسیج فقط برای ایران نبود، زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج را داد برای همه جا بود. و مهم است که بدانیم راه نجات ملت ها تفکر بسیج است که در همه جای دنیا شاهد آن هستیم.

سردار محمدعلی نظری ضمن خیرمقدم به هفته بسیج گفت: این هفته از 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذرماه ادامه دارد. خانه علم مجری عملیات راهسازی، احیا و مرمت قنوات و غیره با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرستان کهنوج افتتاح شد.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش سرداران اقتصاد مقاومتی و گشایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی گفت: بسیجیان با دست خالی و با ایجاد کرز آل کارهای بزرگی انجام داده اند. – وجوه حسنه، یعنی خانواده ها در آرتساک در حال حاضر حلال هستند.

وی گفت: رزمایش فاطمی از دو روز پیش در شهرستان های استان با حضور بیش از هزار گروه جهادی آغاز شده و این رزمایش با حضور 17 هزار گروه جهادی در سراسر کشور در حال انجام است.

سردار نظری با بیان اینکه هدف از هفته بسیج تجلی ظهور بسیج است، گفت: در بسیاری از عرصه ها در دوران دفاع مقدس و بعد از آن ابتکارات زیادی در شرایط کرونا و سایر عرصه ها انجام دادیم.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با تاکید بر اینکه بسیج پرچمدار تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: در 9 محور از جمله قرارگاه سازندگی، قرارگاه فضای مجازی، قرارگاه علمی و کنوری، آموزش و پرورش فعالیت های خود را انجام داده ایم. اردوگاه، اردوگاه فرهنگی، دفاعی و امنیتی و سایر کمپ ها.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق محله اسلامی در 725 محله فعالیت آغاز کرده ایم، خاطرنشان کرد: همایش و نشست اقتدار بسیج، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، عطرافشانی قبور شهدا، تجمع دانش آموزان، برنامه های علمی، نشست های مردمی، اجرای مراسم پروژه یک وکیل برای هر مسجد، اجرای پروژه یک وکیل برای هر منطقه و غیره. از جمله برنامه های هفته بسیج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید