رئیسی: وکیل آفریقایی به من گفت که این مترقی ترین قانون اساسی جهان برای ایران است

رئیسی: وکیل آفریقایی به من گفت که این مترقی ترین قانون اساسی جهان برای ایران است

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بن بست ندارد، گفت: قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلام و تبلور و تجسم انقلاب اسلامی است. یک وکیل آفریقایی به من گفت که این مترقی ترین قانون اساسی جهان برای ایران است، زیرا شما توانسته اید آرمان ها و دموکراسی را در قانون اساسی خود ترکیب کنید.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه قانون اساسی تضمین کننده حقوق اساسی و آزادی های قانونی است، گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بن بست ندارد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی که صبح امروز در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، قانون اساسی را ضامن حقوق اساسی و آزادی های قانونی در کشور دانست و گفت: حقوقی که خداوند متعال دارد. به شهروندان داده است و در قانون اساسی به عنوان وظیفه مسئولان تصریح شده است.

وی با تاکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بن بست ندارد، گفت: قانون اساسی تضمین کننده جمهوریت و اسلام و تبلور و تجسم انقلاب اسلامی است. یک وکیل آفریقایی به من گفت که این مترقی ترین قانون اساسی جهان برای ایران است، زیرا شما توانسته اید آرمان ها و دموکراسی را در قانون اساسی خود ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید