وکیل خانواده کاراحسنلو: وکیل دکتر حمید کاراحسنلو بارها بر خلاف منافع وی عمل کرده است/ خانواده درخواست برکناری وی را داده اند.

وکیل خانواده کاراحسنلو: وکیل دکتر حمید کاراحسنلو بارها بر خلاف منافع وی عمل کرده است/ خانواده درخواست برکناری وی را داده اند.

اعتمادآنلاین نوشت: احمد مولایی، وکیل تسخیری قره حسنلو: حرفی برای گفتن ندارم چون ما برای شما وکیل دولتی هستیم.

وکیل خانواده کارهاسانلو گفت: وکیل منصوب کارهاسانلو نه تنها در دفاع از متهم به درستی عمل نکرد، بلکه در بسیاری از موارد بر خلاف منافع آن متهم عمل کرد.

حمید کاراحسانلو، پزشکی که در حدیث چهلم نجفی برای زیارت قبر یکی از نزدیکانش به بهشت ​​سکینه رفته بود، بازداشت شده و اکنون «متهم به فساد در دنیا و محکوم به اعدام» است.

وکیل منصوب وی و وکیل برنده وی گفت وگویی داشته اند که در ادامه می خوانید:

محسن بیات، وکیل خانواده کاراحسنلو گفت: وکیل منصوب کارحسنلو نه تنها در دفاع از متهم به درستی عمل نکرد، بلکه در بسیاری از موارد بر خلاف منافع این متهم عمل کرد.

طبق قوانین ایران، تنها در صورتی می توان وکیل داد که خود متهم اعلام کند که قادر به وکیل نیست و درخواست وکیل بدهد. در این صورت دادگاه وکیل معرفی می کند. اما در مورد دکتر حمید کاراحسانلو و همسرش که درخواست وکیل تعیین شده داشتند و من قبلاً وکالت آنها را بر عهده داشتم و با وجود اینکه درخواست وکیل نداده بودند، در شرایطی قرار گرفتند که برخلاف میل خود، یک وکیل تعیین کردند. وکیل دادگستری و بر اساس گزارشات، کاری که قرار بود به عنوان وکیل انجام دهند، انجام نشد و خانواده خوشحال نشدند و خواستار برکناری وکیل تکشیری شدند و حتی وضعیت به خود وکیل تکشیری اعلام شد.

دکتر کاراحسانلو مدتی است که در قرنطینه به سر می برد و خانواده فرصتی برای دور هم جمع شدن و همفکری برای احقاق این حق مسلم خود ندارند.

با وجود اینکه مدت تجدیدنظرخواهی همچنان ادامه دارد و منع قانونی برای دسترسی و آشنایی وکلای منصوب به پرونده وجود ندارد، اما متاسفانه تا امروز مساعدت لازم صورت نگرفته است و امیدواریم این فرصت قانونی برای آنها فراهم شود. ، زیرا در اسرع وقت.

احمد مولایی وکیل تسخیری قره حسنلو افزود: چه بگویم شما خودتان در روزنامه اعتماد نظر بهتری دادید. من دیگر حرفی برای گفتن ندارم. ما وکیل شما هستیم و روزنامه اعتماد برای صحبت با ما مشکل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید