امام حسن (ع) بهترین الگو برای جوانان مسلمان است


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822469

اسماعیلونیه با تاکید بر اینکه جامعه امروز به این ویژگی دیگر دوستی و ایثار امام حسن (ع) نیاز مبرم دارد، گفت: این امام بزرگوار بهترین الگوی جوانان مسلمان است؛ از این رو این امام بزرگوار بهترین الگوی جوانان مسلمان است. مایه شرمساری است که با گنجینه بی پایان سیره امام حسن (ع) برای گدایی به غرب برویم در حالی که خود را در منجلاب فرهنگ منحط خود غرق کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد اسماعیل نیا مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار داشت: آنها فرزندان علی و زهرا سلام الله علیها بودند.

امام جمعه بندرلنگه گفت: امام حسن طبق روایات مظهر صفت الهی (احسان) است.
اسماعیل نیا گفت: او آنقدر بخشنده بود که حتی دشمنش که لب به دشنام گشوده بود از مهربانی غرق شد و از هدیه امام شرمنده شد و از شجاعتش عذرخواهی کرد.
وی با تاکید بر اینکه جامعه امروزی به این ویژگی دیگر دوستی و ایثار نیاز مبرم دارد، گفت: امام حسن (ع) بهترین الگوی جوانان مسلمان است؛ از این رو امام حسن مجتبی(ع) را به عنوان بهترین الگو برای جوانان مسلمان معرفی می کند. مایه شرمساری است که با گنجینه بی پایان سیره امام حسن (ع) برای گدایی به غرب برویم در حالی که خود را در منجلاب فرهنگ منحط خود غرق کرده اند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: حوزه علمیه با آمادگی بهتر از همیشه برای نشر فضایل اهل بیت و هموار ساختن مسیر سعادت آماده شده است تا به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به رسالت بزرگ خود عمل کند. میلاد امام مجتبی و یک شب فضیلت احتمالی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید