ورزشکاران شهید بهترین الگو برای جوانان در گام دوم انقلاب هستند

زمان: 22:20
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776172

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان مارکاسی:

کریمی گفت: ورزشکاران یکی از اقشار مهم جامعه هستند که از ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا صحنه های حساس انقلاب اسلامی حضور چشمگیر و نقش آفرینی داشتند و بنابراین شهدای ورزشکار بهترین نقش هستند. الگوهایی برای جوانان در گام دوم انقلاب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلامرضا کریمی ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به نقل از دیار آفتاب امشب در مراسم تجلیل از جانبازان دفاع جهانی و فعالان ورزشی استان اظهار داشت: و این نشان دهنده اهمیت است مسئله ای که امروز در گام دوم انقلاب باید مورد توجه جوانان قرار گیرد.

کریمی گفت: ورزشکاران یکی از اقشار مهم جامعه هستند که از ابتدای انقلاب اسلامی و حفاظت مقدس تا صحنه های حساس انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند و بنابراین شهدای ورزشکار بهترین الگو برای جوانان هستند. مردم در گام دوم انقلاب.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مأموریت مهمی و وظیفه دینی و انقلابی است که همه باید به آن توجه کنیم و امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، پیشرفت کشور و غرور.”

وی افزود: یکی از رویکردهای مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، توجه به نقش جامعه در حفاظت مقدس است ، زیرا اقشار مختلف جامعه وقتی الگوهای خود را در حفاظت مقدس بدانند ، قطعاً بهتر عمل کن “

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری جلسات تخصصی توسط کنگره شهدای استان مرکزی یکی از اقدامات مهم برای شناسایی شهدای رویداد اقشار در این استان بود. توجه. یک شخصیت آکورد کار مردم است ، و در هر کجا که مردم م effectiveثر هستند ، اقدامات را ماندگار و م madeثر کرده است.

وی یادآور شد: یکی از جلسات مهم کنگره شهدای استان مرکزی ، نشست ورزشکاران بود که به منظور گرامیداشت و تجلیل از بیش از 332 شهید ورزشکار استان مرکزی که اکثر آنها از شهدای برجسته محسوب می شوند ، برگزار شد.

وی افزود: کنفرانس شهدای ورزشکار یکی از پرطرفدارترین و تأثیرگذارترین جلسات کنگره شهدای مارکاسی بود که با استقبال خوب مردم روستاها روبرو شد و این استقبال نشان داد که اگر در جهت ارتقای خودمان گام برداریم فرهنگ ، ایثار و شهادت ، ما قطعاً نتیجه مناسبی خواهیم داشت. “

کریمی گفت: راه اندازی روستای استانی بسیج با طیف گسترده ای از ابزارهای سرگرمی و ورزشی ، بهره برداری از پروژه های ورزشی و رفع محرومیت در حوزه ورزش ، ایجاد محتوا در قالب کتاب و سایر تولیدات چند رسانه ای ، نامگذاری مکان ها به نام ورزشکاران شهید ، شمارش اطلاعات مربوط به شهدای ورزشکار و صدها عنوان اکشن دیگر از جمله اقدامات مهم در کنفرانس ورزشکاران بود که پس از کنفرانس همه آنها به شدت دنبال شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کارگروه ورزشکاران یکی از کارگروه های کنگره مرکزی شهدای استان است که با مسایل مختلف با مسئولین برخورد می کند. اعضا.

کریمی گفت: ورزشکاران استان مرکزی در زمینه فعالیت های جهادی و ترویج ارزشهای اسلامی عملکرد خوبی دارند و امروز جامعه ورزش باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت با روحیه اخلاق ، جهاد و انقلاب

وی خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس ، از ابتدای امسال ستادی تشکیل می شود که مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت را جشن می گیرد که در طول سال برنامه های متنوعی دارد. و اینکه مردم در انتقال فرهنگ نجات به حمایت مقدس نسل جوان مثر باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید