خاطرات همسران جانبازان و شهدا بهترین الگو برای زندگی عاشقانه جوانان است


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834271

احسان گائدی گفت: جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اسطوره های جاویدان ایران زمین و خانواده جانبازان عزیز نماد ایستادگی و ایثار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار با خانواده شهید عبدالصمد رجبی دهکردی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ; وی گفت: جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اسطوره های جاودانه ایران زمین و خانواده های جانبازان عزیز نماد ایستادگی و ایثار هستند. خاطرات همسران جانبازان و شهدا بهترین الگو برای زندگی عاشقانه جوانان است.

وی ادامه داد: بی شک نمی توان از نقش خانواده های جانبازان عزیز به ویژه همسران عزیز این بستگان غافل شد و وظیفه هنرمندان و نهادهای فرهنگی و هنری نشان دادن استقامت، ایثار و محبت این عزیزان است. به نسل جوانشان. امروز.»

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شهید رجبی از مردان سرافراز انقلاب اسلامی بود. زندگی این جانباز صبور و سرافراز باید در قالب های هنری به نسل جدید ارائه شود. زیرا زندگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سرشار از درس های آموزنده است.

قائدی گفت: اخلاق و منش شهید رجب زبانزد خاص و عام است و بی شک انقلاب اسلامی به وجود جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس افتخار می کند چرا که امنیت و آرامش امروز ایران عزیز مدیون آن است. فداکاری و فداکاری برای این عزیزان.

وی افزود: حوزه هنری با ثبت خاطرات خانواده شهدای عزیز روستا در قالب های هنری سعی در معرفی این استقامت و ایثار در جامعه و نسل امروز دارد.

در این دیدار همسر شهید عبدالصمد رجبی دهکردی به بیان ویژگی ها و شایستگی های اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: شهید رجبی نزدیک به 40 سال با مشکلات شدید تنفسی با عزت زندگی کرد. الان جای او برای من و پسرم خیلی خالی است.

به گزارش جهانبین نیوز؛ شهید عبدالصمد رجبی دهکردی در اسفند 1362 در عملیات خیبر دچار مسمومیت شدید شیمیایی شد و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید