عشق به روستا دوای درد جانبازان است / ادامه ایثار با جانبازان معنا دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که هر شب و روز تنها با عشق رهبرشان و هراس از شیر دلاور دشت نینوا درد مجروحیت را تحمل می‌کنند و شاید سال‌ها صبورانه مشکلات جسمی باورنکردنی را تحمل می‌کنند و با سربلندی از آن می‌گویند.

سعید علایاری جانباز هشت سال دفاع مقدس و فرمانده گردان ولیعصر(عج) شاهرود در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن تبریک عید سعید فطر و ولادت با سعادت جانباز بزرگ تاریخ اسلام و شیر نینوا پروست. حضرت اباالفضل الفاس فرمودند: این به برکت حضور و رشادت شهدا و ایثارگرانی است که با رشادت های خود قدرت کشور را رقم زدند.

وی در ادامه بیان کرد: رمز ماندگاری حضرت ابوالفضل العباس(ع) در صحرای کربلا این است که در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) که امام و ولایت هستند به شهادت رسیدند.

اللهیاری بیان کرد: ویژگی شهدای دفاع مقدس و کربلا این بود که در مقابل مؤمنان خضوع و در مقابل دشمن خشن و استوار باشند تا لحظه ای در انهدام تجهیزات دشمن شک نکنند. اینها مجاهدین برای خدا هستند شما اینجا نیستید.

این جانباز دوران دفاع مقدس درباره مجروحیت خود و جانباز شدن خود نیز گفت: در سن 18 سالگی به جبهه های نبرد رفتم و در عملیات های مختلف شرکت کردم و هنوز خاطره ای از هر کدام در بدنم باقی مانده است. تحمل صدمات ناشی از صدمات مختلف من از اهداف عالی خداوند بسیار راضی هستم.

این جانباز هشت ساله دفاع شیمیایی گفت: جانباز شدن سختی های زیادی دارد که هر شبانه روز همراه من است و خانواده ام نیز درگیر آن هستند که رهبری و ایمان به خدا تحمل آنها را آسان می کند.

اللهیاری خاطرنشان کرد: یکی از بارزترین ویژگی های حضرت عباس وفاداری است. این ادبیات مصداق بی بدیل وجودی نسبت به امام معصوم و حجت خدای متعال است. یعنی حمایت و حراست از ولایت و رهبری باید اینقدر قوی باشد.

این شهید سرافراز در زمان بعثت گفت: ایثار و شهادت حضرت ابوالفضل (ع) باعث شد رزمندگان اسلام از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند و در هشت سال جنگ این جایگاه رفیع را به دست آورند و سربلند باشند. از دشمن متجاوز بعثی.

لازم به ذکر است که همواره باید بدانیم و فراموش نکنیم که جان باختگان سربازان ایرانی اسلام در جنگ تحمیلی، سالروز میلاد کمر بنی هاشم (ع) را روز جانباز نامگذاری کردند تا اینچنین فداکاری و ایثار کوچکی را گرامی بدارند. این بزرگواران؛ جانبازانی که در دفاع از آرمان های انقلاب همچنان در درد آن روزها می لرزند و لحظات سخت و دردناک بسیاری را به دور از خانواده در آسایشگاه ها می گذرانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید