بازدید رئیس جمهور از مجتمع توانبخشی جانبازان نیایش / دستور تامین نیازهای درمانی جانبازان


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817150

رئیس جمهور از مجتمع توانبخشی جانبازان اعصاب و روان و نیایش بازدید و با جانبازان سرافراز پذیرفته شده در این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح روز سه شنبه در دومین روز از نوروز 1401 در مجتمع توانبخشی جانبازان اعصاب و روان حضور یافت.

رئیس جمهور در این بازدید چهره به چهره با تعدادی از جانبازان حاضر در مجتمع گفتگو کرد و صبورانه سخنان و انتظارات آنان را دنبال کرد.

دکتر رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید، ایثارگران و ایثارگران و کارکنان این آسایشگاه تاکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در روزهای سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی خانواده خود را رها کنید. و تمام دارایی هایشان را فدای جان و سلامتی گرانقدر خود کردند و در راه دفاع از هموطنان و ارزش های والای اسلام از خود گذشتگی کردند و امروز همه ما باید برای خدمت به آنها، آسایش آنها و رفع مشکلاتشان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد به خدمات درمانی مناسب به ایثارگران در عرصه های مختلف ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید