ملزومات و نیازهای پزشکی بیمارستان ها و مراکز درمانی باید نظارت و تامین شود


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884939

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری:

عبدالرضا علیمحمدی گفت: اقلام پزشکی و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری باید پایش و تامین شود چرا که در روزهای اخیر تعداد بیماران بستری در این استان افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالرضا علیمحمدی امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شرایطی که دوباره در کشور در خصوص بیماری کرونا حاکم است، باید حساسیت مردم نسبت به این بیماری افزایش یابد.

وی افزود: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر 40 درصد رسیده است که بسیار نگران کننده است، رعایت دستورالعمل ها باید به بالای 60 یا 70 درصد برسد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات ادامه داد: نباید بازار تعطیل شود، بلکه باید به فروشندگان و مشتریان هشدار داد که از ماسک استفاده کنند.

علیمحمدی در خصوص برگزاری جشن ها در تالارهای عروسی نیز گفت: ظرفیت این تالارها مجددا کاهش یابد و اگر تالاری پاسخگوی این مشکل نیست سالن متخلف پلمب شود.

وی بیان کرد: برخی از تالارهای پذیرایی پذیرایی برای زائران برگشتی دارند که باید با ظرفیت کمی در نظر گرفته شود و انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقلام و نیازهای درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی باید رصد و ایمن شود چرا که در روزهای اخیر تعداد موارد بستری در بیمارستان ها افزایش یافته است.

علیمحمدی تصریح کرد: مراسم ترحیم که به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا بار دیگر در مساجد برگزار شد، باید بار دیگر در فضای باز برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید