ثبت نام 200 هزار خدمات عروق کرونر در مراکز درمانی سپاه کربلا / آموزش پزشکی به زودی در مازندران انجام می شود.

ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792465

احمد ولی اللهی از ثبت نام 200 هزار نفر خدمات عروق کرونر در مراکز درمانی سپاه کربلا در ایام ولیعهد خبر داد و گفت: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، احمد ولی اللهی امشب در مراسم تجلیل از پرستاران مراکز درمانی سپاه کربلای مازندران که در اتاق جلسات سپاه فتح المبین ساری برگزار شد، گفت: احیا شد.

وی افزود: سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم هستند و با استفاده از همه امکانات برای عبور از مشکلات اقدامات لازم را انجام می دهند و حماسه های ایثار و ایثار را خلق می کنند.

معاون بهداشتی و پدافند بیولوژیکی سپاه کربلا از اقدامات جهادگران کادر پزشکی که صمیمانه و مستمر سلامت انسان ها را از بیماری ها در مقاطع مختلف به ویژه در دوران حساس بیماری عروق کرونر حفظ می کنند، تقدیر کرد و افزود: ما صمیمانه و مستمر از سلامت انسان ها در برابر بیماری ها محافظت می کنند. مراکز درمانی خود را با حضور کامل با این مشکل مواجه کردند.

ولی اللهی ادامه داد: بیمارستان سپاه کربلای مازندران یکی از مراکز درمانی پردرآمد استان بود، اما کمترین مصدومین قلبی را داشت.

وی از ثبت 200 هزار خدمات عروق کرونر در مراکز درمانی کربلای معلی در ایام تاج گذاری خبر داد و افزود: سپاه کربلای مازندران دارای 15 مرکز درمانی و بیمارستان در استان است که از ابتدای سال جاری تاکنون مرجع اقشار مختلف مردم بوده است. تاج پادشاهی.

معاون بهداشت و پدافند بیولوژیک سپاه کربلا گفت: تاکنون پنج رزمایش شفابخشی موفق در استان انجام داده ایم و ششمین و هفتمین رزمایش شفابخشی به زودی در استان انجام می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به اینکه پرستاران در ایام اپیدمی ولیعهد عملکرد خوبی داشتند و ایثارگرانه خدمت کردند، گفت: در دوران تاج گذاری شرایط سختی بر کادر بهداشتی تحمیل شد و این تنها عشق به جامعه و انسانیت بود که ما به آن پرداختیم. این وضعیت را با موفقیت و با عزت پشت سر گذاشت.

حجت‌الاسلام ملازاده با اشاره به اینکه پرستاران با صبر و حوصله در جبهه سلامت، جانفشانی‌هایی کردند و باید به این قشر توجه کنند، افزود: اولویت کشور روحیه انقلابی و جهادی است و این روحیه جهادی را در جنگ تحمیلی دیدیم. رزمندگان ما.”

در این مراسم از پرستاران مراکز بهداری سپاه کربلای مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید