قوی شدن در همه ابعاد منطق انقلاب و راه سپاه است/ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سالانه یک میلیون نفر از مراکز درمانی


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891005

کریمی بیان کرد: یکی از ابعاد خدمات رسانی سپاه به مردم، ارائه خدمات توسط مراکز بهداشتی و درمانی سپاه در استان مرکزی است که سالانه بیش از یک میلیون نفر در این مراکز خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کنند. سپاه در حمایت همه جانبه از مردم و هادم است. ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب ؛ فرمانده سپاه روح اله ارتش در استان مرکزی عصر امروز با حضور در منزل تعدادی از بیماران صعب العلاج از خانواده سپاه ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای همه بیماران به ویژه بیماران مورد نظر، از نوردیک در مورد وضعیت سلامت و درمان آنها جویا شد. چگونه آنها را تامین کنیم .

محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این دیدارها با اشاره به ماموریت های سپاه در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: پیگیری پیشرفت و توسعه کشور و بالاتر از همه خدمت به مردم یک امر مهم است. ضرورت مهم امروز و سپاه برای این امر بسیار مهم است ما برای خدمت به مردم و حرکت سریع در این مسیر توجه و تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: توانمندی ها و انگیزه های انقلابی در کشور به برکت جوانان غیور و نعمت عظیم بسیج در کشور در حال گسترش است و باید از آن ها در جهت خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کرد. .

سردار کریمی تصریح کرد: ایران اسلامی برای رسیدن به قله های سربلند و پیشرفت نیازمند پژواک فرهنگ بسیجی و توانمندی های ما در همه عرصه ها است و از این رو قوی شدن در همه ابعاد منطق انقلاب اسلامی و راه سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه مأمن مردم ایران و مستضعفان است گفت: سپاه خدمت به مردم را یک وظیفه شرعی می داند و از هیچ فرصتی در این مسیر غافل نخواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از ابعاد خدمت رسانی به مردم بحث بهداشت و درمان است و سپاه در این راستا تمام توان و توان خود را به کار گرفته است که نمونه آن بیماری کرونا در دو سال اخیر بود. سالها و حماسه های بزرگ با روحیه جهاد خلق شد

وی تاکید کرد: روحیه بسیجی در هر مرحله مشکلات و بحران ها را در هم می شکند و بسیج در مقاطع مختلف انقلاب علاوه بر تبدیل تهدیدها به فرصت، الگویی برای مقابله با مشکلات ارائه کرده است که نمونه اخیر آن است. در بخش بهداشت و درمان طرح حاج قاسم سلیمانی از رزمندگان موفق و سپهبد سلام بود که بیش از 50 عنوان برای خدمت به مردم به وی اهدا شد.

سردار کریمی ادامه داد: یکی از ابعاد خدمت رسانی سپاه به مردم، ارائه خدمات از مراکز بهداشتی و درمانی سپاه در استان مرکزی است که سالانه بیش از یک میلیون نفر در این مراکز خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کنند. سپاه پشتیبان همه جانبه مردم است و او خدمتگزار ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در عیادت تعدادی از بیماران صعب العلاج موفق بوده ایم و ابتدا از خداوند متعال برای همه بیماران به ویژه بیماران لاعلاج شفای عاجل و بهبودی کامل آرزومندیم و در خدمت رسانی به این عزیزان تلاش می کنیم. مردم عزیز به بهترین شکل ممکن و خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی مرکز خدمات کارکنان سپاه به این بزرگواران انجام شده است که ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید