اردوی جهادی خدمات بهداشتی و درمانی نیروی هوا فضای سپاه در مناطق محروم هرمزگان

معاون بهداشت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد؛

معاون بهداشتی و درمانی نیروی هوافضای سپاه از ارائه خدمات درمانی قرارگاه جهاد نیروی هوافضای سپاه در مناطق فقیرنشین استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

هجدهمین برنامه خدمات سلامت این نیرو در سطح کشور و مناطق فقیرنشین استان هرمزگان اجرا می شود.

معاون بهداشت و درمان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این اردوی جهادی که با همکاری پزشکان متخصص انجام می شود، 10 پزشک، 15 دندانپزشک و پزشک متخصص در رشته های زنان، داخلی، قلب، ریه و … حضور دارند. اطفال، عفونی، زایمان و درد و در مجموع 38 پزشک در این زمینه به مراجعین خدمات رسانی می کنند. این سرویس در این زمینه کاملا رایگان است.

وی هدف از برگزاری این اردوها را خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخوردار را اولویت اول عنوان کرد و افزود: انتقال فرهنگ جهادی به مردم و مسئولان محلی از نخبگان و متخصصانی که از درآمد خود فراتر رفته و وارد عرصه می شوند. زمینه خدمت از دیگر اهداف این اردو می باشد که جهادگر محسوب می شود.

معاون بهداشتی و درمانی نیروی هوافضای سپاه گفت: از ابتدای اجرای این طرح با هدف ارائه خدمات رایگان به مردم خوب کشورمان در مناطق کم برخوردار تاکنون به حدود 4500 نفر در این منطقه خدمات رسانی شده است. .

وی انجام این کار را بسیار ارزشمند می داند و می افزاید: ارزش خدمات ارائه شده در این حرکت جهادی در استان هرمزگان بیش از 40 میلیارد ریال است. این برنامه جهادی به مدت 4 روز در شهر بندرعباس، دهستان چاهستانی ها، روستای هورگو، کلینیک دندانپزشکی دکتر شریعتی، مسجد جامع بندرعباس و اداره بهزیستی این شهرستان برگزار می شود.



آیا این خبر مفید بود؟