خدمات شبانه روزی سپاه در مناطق زلزله زده غرب هرمزگان / اعلام آمادگی سپاه امام سجاد (ع) برای بازسازی منازل تخریب شده + فیلم


ساعت: 18:24
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880300

سردار سالاری با بیان اینکه نیروهای ارتش هرمزگان از ابتدای این بحران در کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان بندرلنگ پیشگام بوده اند، گفت: در حال حاضر مشغول آواربرداری هستیم و در بازسازی منازل همکاری خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به زمین لرزه های پی در پی در هرمزگان گفت: صبح امروز شاهد زلزله مهیبی در شهرستان بندرلنگ بودیم که کانون آن بود. روستای سایه خوش و بیشتر خانه های این روستا و برخی از روستاهای اطراف آن نیز فرسوده هستند و نیاز به بازسازی جدی دارند.

فرمانده امام سجاد هرمزگان گفت: از همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله بسیج، سپاه و گروه های جهادی در مناطق بندرلنگه و بندر خمیر به میدان آمدند و تمام توان خود را برای کمک به زلزله زدگان به کار گرفتند.

سردار سالاری گفت: سپاه به همراه سایر سازمان ها و نهادها از ساعات اولیه خدمات رسانی را آغاز کرده و اقدامات خوبی انجام داده است. سازمان‌های دیگر شروع به جمع‌آوری آوار برای یافتن افراد کردند، تعداد کشته‌شدگان فقط در ساعات اولیه بود و با اقدام به موقع، خوشبختانه تعداد کشته شدگان افزایش پیدا نکرد.

و افزود: مرحله بعدی اسکان اضطراری زلزله زدگان بود که سپاه به همراه سایر ارگان ها اقدام به تهیه غذای گرم، توزیع چادر، پتو، آب معدنی و مایحتاج اولیه کردند.

سردار سالاری با بیان اینکه ارتش امام سجاد(ع) با تمام توان در خدمت زلزله زدگان است، اظهار داشت: آماده خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله بندرلنگه در کنار سایر دستگاه ها در امر آواربرداری هستیم. حذف تعمیر و ساخت منازل اطلاع رسانی

وی تاکید کرد: با توجه به گرمای هوا مردم این منطقه به ویژه کودکان و سالمندان نیازمند وسایل سرمایشی هستند و انشالله با روشن شدن برق کولر در چادرها نصب و اقدامات لازم انجام خواهد شد. برای آماده سازی پناهگاه ها

سردار امام سجاد هرمزگان گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف هر چه سریعتر منطقه به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید