البرز برای بازسازی منازل زلزله زدگان هرمزگان اعلام آمادگی کرد/ فراخوان کولر و یخچال برای مردم بندرحمیر


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880534

مهران طیران گفت: زلزله زدگان هرمزگان هم اکنون نیازمند وسایل سرمایشی از جمله یخچال و کولر هستند و استفاده از کولر آبی به دلیل شرایط جوی شارجه امکان پذیر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران طیران رئیس سازمان بسیج استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: گروه های جهادی برای حضور در مناطق زلزله زده هرمزگان اعلام آمادگی کردند.

تیران افزود: با توجه به اینکه قرارگاه جهاد توسط سازمان سازندگی بسیج هرمزگان راه اندازی شده است به استان البرز اعلام کردند که نیازی به حضور جهادگران نخواهند داشت.

وی بیان کرد: به گفته مسئولان هرمزگان، جهادگران استان های همجوار برای خدمات رسانی به زلزله زدگان کفایت می کنند و مواد غذایی و بهداشتی به مردم ارائه شده است.

طیران تصریح کرد: زلزله زدگان هرمزگان در حال حاضر نیازمند وسایل سرمایشی از جمله یخچال و کولر هستند و استفاده از کولر آبی به دلیل شرایط جوی شارجه امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: در درخواست شهروندان البرزی برای کمک به زلزله زدگان با تهیه اقلام ذکر شده اعلام شد، امیدواریم مردم پای کار آمده و به هموطنان هرمزگانی کمک کنند.

طیران افزود: «بسیج سنگزی» از حوزه ها و حوزه های مقاومت بسیج البرز آماده جمع آوری هدایا و ارسال در اسرع وقت به استان هرمزگان و رسیدن به دست زلزله زدگان است.

وی بیان کرد: البرز نیز برای بازسازی خانه های تخریب شده هرمزگان اعلام آمادگی کرد و در صورت نیاز از آنها حمایت خواهیم کرد.

تیران تصریح کرد: خوشبختانه حضور نیروهای جهادی و سازمان های پشتیبانی در مناطق زلزله زده هرمزگان چشمگیر است و اسکان مردم نیز به پایان رسیده است.

یکی از مسئولان سازمان سازندگی بسیج البرز گفت: مسئولان هرمزگان در حال ارزیابی خسارت هستند تا پس از آواربرداری وارد مرحله بازسازی منازل مردم شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید