هزینه برگزاری جشن تولید و تجارت صرف تحویل و اهدای کولر به زلزله زدگان می شود.


ساعت: 10:32
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880702

قاسمی گفت: با رایزنی و همفکری فرمانده بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هزینه تجلیل از فعالان صنفی، تجار و صنعتگران استان صرف خرید و اهدا می شود. کولر به مردم زلزله زدگان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و گردشگری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به حضور و حضور اصناف و بنگاه های اقتصادی در استان از ساعات اولیه زلزله در روستاهای آسیب دیده، گفت: گفت: ارسال به محموله های متعدد کالاهای مصرفی به صورت لایه ای مختلف به ویژه اتاق اصناف و بنگاه های صنعتی و اقتصادی و همچنین چندین واحد آلونک برای اسکان موقت زلزله زدگان از جمله اقدامات انجام شده در دو روز گذشته است.

وی در ادامه بر تداوم ارسال کمک های بشردوستانه توسط سازمان های تابعه استان به مناطق زلزله زده تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس تصمیمی که هریک از شرکت های صنعتی و تشکل های صنفی و اقتصادی اتخاذ کرده اند، با تامین 5 دستگاه کولر گازی، آنها می تواند سهم بسزایی در کاهش مصائب مردم زلزله زده در هوای گرم تابستان داشته باشد.

لازم به ذکر است زلزله های متعددی در غرب هرمزگان رخ داد و این روند به گونه ای ادامه یافت که بامداد شنبه هفته جاری دو زمین لرزه بسیار بزرگ باعث ریزش منازل روستاهای بخش مهران بندرلنگه شد.

این اتفاق طبیعی علاوه بر خسارات جزئی به برخی از منازل منطقه، نزدیک به 4 روستای دیگر شهرستان بندرلنگ نیز با آسیب بسیار جدی مواجه شد که اتفاقاً 5 نفر از مردم خیر این روستا نیز در این ارتباط جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید