زلزله های پیاپی در مشهد / مردم مشهد از ترس زلزله به خیابان گریختند +فیلم و عکس از زلزله

صبح امروز زلزله های پیاپی مشهد را لرزاند. در اصل زلزله در کشور افغانستان رخ داده اما باعث لرزش در مشهد هم شده است. بزرگترین زلزله ای که تاکنون رخ داده  ۶.۳ ریشتری بوده است. تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد شدت زلزله در مشهد بالا بوده است. بعد از احساس زلزله در مشهد مردم در خیابان‌ها جمع شدند.

 زلزله افغانستان برای چهارمین بار مشهد را لرزاند.

پس از وقوع سه زمین‌لرزه نسبتا شدید در افغانستان که در بخش‌هایی از خراسان رضوی از جمله مشهد نیز احساس شد، باز هم زلزله‌ای به بزرگی ۶.۵ ریشتر افغانستان را لرزاند.

بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشور این زمین‌لرزه ساعت ۱۰:۴۲:۵۳ امروز شنبه، ۱۵ مهرماه زلزله در عمق ۲۱ کیلومتری زمین رخ داد.

زلزله دیگری با شدت ۴.۳ ریشتر نیز دقایقی بعد و در ساعت ۱۰:۵۸:۴۶.۸ در عمق ۷ کیلومتری به وقوع پیوست که این زمین‌لرزه در بخش‌های مختلف استان احساس شد.

همچنین در ساعات ۱۱:۰۳:۳۴.۵ و ۱۱:۱۰:۲۶.۳ دو زلزله به ترتیب با شدت ۳.۷ و ۶.۳ ریشتری با عمق ۱۰و ۹ کیلومتری زمین در زنده‌جان و هرات افغانستان رخ داد. 

همچنین در ساعت ۱۱:۲۶:۰۹.۱ ظهر امروز، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در زنده‌جان افغانستان احساس شد.

به گزارش ایسنا، تاکنون ۹ زلزله نسبتا شدید در مناطق مختلف افغانستان رخ داده که در استان خراسان رضوی و شهر مشهد نیز احساس شده است. طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تاکنون خسارتی گزارش نشده و ۲۵ تیم امدادی به مناطق تایباد و روستاها اعزام شده‌اند.

شدت زلزله در این فیلم مشخص است

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که از شدت زلزله در زلزله خبر می دهد.

این ویدئو را ببینید

 

بعد از احساس زلزله در مشهد مردم در خیابان‌ها جمع شدند.

صبح امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۲، زلزله‌ای شدید افغانستان در نزدیکی مرزهای ایران را لرزاند، ساعت ۱۰و ۱۱دقیقه و ۲ ثانیه یک زلزله با بزرگای ۶.۳ ریشتر سبب لرزش شدید در اک این کشور شد. لرزه‌ای که مشهد هم احساس شد.

دیدگاهتان را بنویسید