تنیس جام دیویس سومین پیروزی تنیسورها مقابل کامبوج / صعود ایران در پلی آف با سومین برد پیاپی

زمان: 16:51
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778063

تیم ملی تنیس ایران با پیروزی قاطع مقابل کامبوج و سه برد پیاپی به مرحله بعدی گروه دیویس کاپ 4 آسیا و اقیانوسیه صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ، سومین روز مسابقات تنیس جام دیویس صبح امروز با دیدار نمایندگان کشورمان مقابل کامبوج ، به منظور انجام آخرین دیدار مرحله گروهی آغاز شد.

وی در اولین مسابقه بخش انفرادی سینا موگیمی موفق شد از سد سامیانگ با نتیجه (4-6 و 1-6) عبور کند.

در دومین مسابقه قسمت انفرادی ، حمیدرضا نداف با نماینده دیگر کامبوج ، کنی بون به نبرد رفت. ست اول این مسابقه با نتیجه (4-6) به سود تنیسور حریف به پایان رسید. نداف ست دوم را با نتیجه (1-6) برد و سوم با نتیجه (2-6) به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

بدین ترتیب نمایندگان کشورمان پس از پیروزی در 2 مسابقه انفرادی در ترکیب دو نفره با ترکیب امیرحسین بدی و علی یزدانی راهی تیم کامبوج شدند.

در پایان این مسابقه او با نتیجه (2-6 و 3-6) به سود تیم ایران به پایان رسید و نمایندگان کشورمان با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل قرقیزستان ، یمن و کامبوج به عنوان رهبر به مرحله بعد صعود کرد.

مرحله گروهی این مسابقات امروز به پایان می رسد و فردا با تساوی ، 6 تیم اول حریفان خود در مرحله پلی آف را خواهند شناخت.

مسابقات گروه 4 آسیا-اقیانوسیه از 17 اکتبر تا 22 نوامبر با حضور ایران ، بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار می شود. صعود می کنند. به گروه 3 آسیا و اقیانوسیه

اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد تالار مربی ، بدنساز امیر اکبری و فرزین ضیاء آذری به عنوان سرپرست تیم ملی را با حمیدرضا نداف ، امیرحسین بادی ، سینا موگیمی ، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید