تیم های والیبال آسیایی فولاد با شکست العربی به نیمه نهایی رسیدند / سومین پیروزی پیاپی برای سیرجانیس

زمان: 18:22
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775336

فولاد سیرجان در چهارمین روز مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا قطر العربی را شکست داد و با سه برد و 9 امتیاز صعود به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر این رقابت ها را مشخص کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، چهارمین روز از مرحله گروهی بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

تیم های العربی قطر و فولاد سیرجان در چهارمین دیدار امروز با دو برد و 6 امتیاز در رده های اول و دوم جدول گروه B به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که سومین دیدار آنها در مرحله گروهی بود ، سوری ها با نتیجه 3-1 قطر العربی را شکست دادند و با سه برد و نه امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند و تصمیم گرفتند راهی مرحله نیمه نهایی و چهار تیم اول شوند.

شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 شکست خوردند اما در ست های اول ، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 23 ، 25 بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند ، به ترتیب ، در مجموع سه برای برنده در این زمینه مهم باشید.

تیم العربی قطر به سرپرستی خوان سیسلو شکست را پذیرفته است و با تلاش زیاد برای صعود به جمع چهار تیم برتر ، فردا (سه شنبه) ازبکستان را شکست داد.

فولادی ها مسابقه را با رامین خانی ، مهدی جلوه ، صابر کاظمی ، مجتبی قلی زاده ، آرمین تشکری و علیرضا بهبودی در مناطق 1 تا 6 و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کردند.

تیم فولاد سیرجان که در اولین و دومین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها ، فردا (سه شنبه) نماینده فیلیپین ، نماینده فیلیپین را با نتیجه 3 بر صفر و نماینده ازبکستان را 3 بر 1 شکست داد. در آخرین مسابقه خود در این مرحله و از ساعت 12:00 تا تهران آب و هوا با Damund Thai Food روبرو می شود.

در پایان مرحله گروهی مسابقات قهرمانی والیبال مردان باشگاه های آسیا ، تیم های اول و دوم هر دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند تا برای کسب مقام اول تا چهارم رقابت کنند.

همچنین تیم های سوم و چهارم از دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای کسب مقام پنجم تا هشتم با یکدیگر رقابت می کنند و تیم های پنجم از هر دو گروه برای کسب مقام نهم یک بازی انجام می دهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید