تیم های والیبال ایران در اولین گام جام کورناکیا ایتالیا به پیروزی رسیدند


زمان: 17:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822403

تیم‌های والیبال دختر و پسر ایران در اولین دیدار خود در جام کروناسیا ایتالیا حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های والیبال پسران و دختران ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022 قرار دارند، به منظور برگزاری اردوی خارج از کشور و برگزاری مسابقات تدارکاتی، در مسابقات جام کورنشن ایتالیا در سال 2022 شرکت کردند.

این مسابقات از امروز (شنبه 27 فروردین) آغاز و به مدت 3 روز در شهر پوردنونه ایتالیا پیگیری می شود و تیم های والیبال نوجوانان پسر و دختر ایران در اولین دیدار خود در جام کروناسیا موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

مسابقات والیبال دختران زیر 17 سال این جام با حضور 16 تیم آغاز شد و تیم والیبال نوجوانان دختر ایران به سرپرستی میترا شعبانیان در اولین دیدار گروه اول به مصاف هم رفتند. تیم والیبال نوجوانان دختر کشورمان در 3 ست متوالی با نتیجه مشابه 25 بر 10 این تیم را شکست داد تا به اولین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.

رقابت های جام کورناکیا زیر 19 سال دختران با حضور 16 تیم آغاز شده است و تیم والیبال دختران ایران که در گروه چهارم مرحله مقدماتی حضور دارد در اولین دیدار به مصاف نماینده آرژانتین رفت. شاگردان پدیده بلوری زاده در این دیدار با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 19 مغلوب آرژانتین شدند.

تیم والیبال نوجوانان پسر ایران نیز در اولین دیدار خود در جام کروناسیا به مصاف پریکس ایتالیا رفت و با شکست 3 بر صفر این تیم به اولین پیروزی خود دست یافت. پسران ایران نیز با نتایج 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دادند.

تیم والیبال جوانان ایران در دومین دیدار مقابل ترنتینو با نتیجه دو بر یک شکست خورد. نماینده ایتالیا در ست دوم تیم والیبال جوانان ایران با نتیجه 25 بر 16 شکست خورد اما ست های اول و سوم را با نتیجه مشابه 25 بر 23 برد.

امروز و فردا (شنبه و یکشنبه 17 و 28 فروردین) مرحله گروهی و اولین مرحله پلی آف کروناسیا جام حذفی ایتالیا پیگیری می شود و روز دوشنبه 29 فروردین مرحله نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها برگزار می شود. برگزار شد.

مسابقات مرحله گروهی در 3 ست برگزار می شود که باید در 3 ست انجام شود اما مسابقات بعدی در 3 ست 5 ست برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید