نماینده مجارستان؛ اولین رقیب تیم والیبال جوانان دختر در جام کورناکیا


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821487

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در اولین دیدار خود در جام کورناکیا ایتالیا به مصاف تیم آمتیکی مجارستان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال دختران زیر 17 سال ایتالیا در سال 2022 با حضور 16 تیم برگزار می شود. در گروه مقدماتی تیم ملی والیبال دختران ایران با هدایت میترا شعبانیان A حضور دارد. تیم ملی جوانان ایران در مرحله گروهی به ترتیب به مصاف دومویپ پورشه ایتالیا و اوربانیا می رود.

تیم ملی دختران ایران که بامداد دوشنبه 21 فروردین ماه با 15 بازیکن و 7 نفر عازم ایتالیا شده بود، دوشنبه شب وارد پوردنونه، محل برگزاری مسابقات جام کورناکیا ایتالیا شد.

شاگردان میترا شعبانیان تا صبح روز جمعه (26 فروردین) یک برنامه تمرینی 4 روزه خواهند داشت و بعدازظهر نیز در دیداری تدارکاتی با تعدادی از تیم های حاضر در جام کروناکیا به میدان می روند.

شقایق حسنخانی، پریا حیاتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، هدیه طالعی حلعی، هدیه طالعی، هدیه طالعی، هدیه طالعیه.

میترا شعبانیان سرمربی تیم، محبه نجفی زا سرمربی، اعظم ایدی و صفورا گل افشان کمک مربی، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور و حبیبلو فیزیوتراپیست.

دختران ایرانی روز شنبه 27 فروردین و در مرحله گروهی جام حذفی کروناسیا دو دیدار مقابل آمتیچی و دومویپ پورشیا برگزار می کنند و یکشنبه 28 فروردین به مصاف ایتالیا از ایتالیا می روند. مرحله یک چهارم نهایی جام کروناسیا عصر روز یکشنبه 27 فروردین و دیدارهای نیمه نهایی و نهایی روز دوشنبه 19 فروردین برگزار می شود.

جام کورناکیجا یکی از مهم ترین مسابقات بین المللی والیبال در رده اصلی اروپا است که از سال 1983 آغاز شده و هر ساله با حضور تیم های قدرتمند در شهر پوردنونه ایتالیا برگزار می شود. این مسابقات یکی از قدیمی ترین مسابقات والیبال جهان است و تاکنون چندین تیم از پنج قاره جهان در آن شرکت کرده اند.

برنامه تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در مرحله گروهی جام کورناکیا ایتالیا به شرح زیر است:

شنبه 27 آوریل 1401

ایران – MTK مجارستان، 13:30

ایران – Domovip Porsche ایتالیا، ساعت 17:30.

یکشنبه 28 فروردین 1401

ایران – اوربانیا، ایتالیا، 13:30

دیدگاهتان را بنویسید