تیم ملی نوجوانان دختر به جمع چهار تیم اول جام کورناکیا صعود کرد


ساعت: 21:36
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822714

تیم ملی والیبال دختران ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام کورناکیا با شکست نماینده رومانی به جمع چهار تیم برتر نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال امشب در پوردنونه ایتالیا، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال دختران زیر 17 سال کورناکیا پیگیری شد.

تیم ملی والیبال دختران ایران که با سه پیروزی متوالی و برتری در گروه مقدماتی راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود، در این مرحله به مصاف نماینده رومانی رفت و با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست داد و چهارمین برد متوالی خود را به ثبت رساند. و به نیمه نهایی و چهار تیم اول مسابقات راه یافت.

در ست سوم این دیدار شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم جوانان دختر ایران با نتیجه 25 بر 21 شکست خوردند اما در ست های اول، دوم و چهارم با نتیجه 25 بر 12 نماینده رومانی را شکست دادند. ، به ترتیب 25-11 و 25-17.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران بامداد فردا (دوشنبه 29 فروردین) در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده ایتالیا می رود و در صورت شکست فینالیست می شود. فردا شب مرحله نهایی مسابقات جام کروناسیا ایتالیا پیگیری می شود.

شقایق حسنخانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، هدیه طالعی حلعی، هدیه طالعیه، هدیه طالعیه

میترا شعبانیان سرمربی تیم، محبه نجفی زا سرمربی، اعظم ایدی و صفورا گل افشان کمک مربی، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور و حبیبلو فیزیوتراپیست.

گفتنی است تیم های ملی والیبال پسران و دختران ایران در بزرگترین ماموریت تدارکاتی تاریخ والیبال ایران به مسابقات جام کورناکیا ایتالیا اعزام شدند.

دیدگاهتان را بنویسید