هیئت های فوتبال نقش اساسی در ارتقای تیم های ملی فوتبال کشور دارند/ اولویت اول صعود تیم ملی به جام جهانی است.

ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791778

امیدوارم اختلاف سلیقه ها در تصویب اساسنامه فدراسیون تاثیری نداشته باشد

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته امور استان ها گفت: هیات های فوتبال نقش اساسی در ارتقای تیم های ملی فوتبال کشور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری عضو هیات رئیسه فدراسیون و رئیس کمیسیون استانی در ابتدا گفت: از استان های بوشهر، خراسان جنوبی و برگزاری مجمع عمومی در استان های خراسان شمالی. ، برنامه ریزی کردیم. در نظر داریم در آینده نزدیک مجامع فوتبال استان های کرمان، سمنان، گیلان، تهران، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، ایلام، آذر بایجان شرقی، خراسان جنوبی، مرکزی و اصفهان را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در ماه های اخیر جلسات کمیسیون استانی فدراسیون با حضور و مساعدت شهاب الدین عزیزی هادم در خصوص توسعه فوتبال استان، شناسایی استعدادهای استانی و رفع برخی از مشکلات موجود استان ها، آیین نامه های استانداری برگزار شد. کمیته امور، حق عضویت و خروج. کادرفنی و بازیکنان و سایر موارد مرتبط و اقدامات لازم انجام شد و پس از بحث و تبادل نظر به نتیجه مطلوب رسیدیم. این جلسات با حضور اعضای کمیسیون مربوطه متشکل از جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، احمدرضا براتی عضو هیئت مدیره، حسین جعفرزاده رئیس هیئت فوتبال برگزار شد. شورای خراسان شمالی و منصور بکوردی رئیس هیئت فوتبال استان البرز. شد.

عضوهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: همایش روسای هیئت های فوتبال سراسر کشور از اول دی ماه به مدت 3 روز با همت و مساعدت رئیس فدراسیون فوتبال و علی طاهری برگزار می شود. رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان. در این همایش موضوعات مختلفی با حضور کلیه مدیران و کارکنان عزیز و مشکلات و پیشنهادات لازم و به ویژه بندهای مختلف اساسنامه هیئت های فوتبال استان ها و پروژه مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته مسائل استانی با تاکید بر اینکه این کمیته و فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به تیم های ملی دارند، گفت: ارتقای این موضوع تیم آماده حضور در جام جهانی است و بلافاصله پس از آن توجه ویژه به فوتبال استان در مرحله بعدی خواهد بود. و اولویت اصلی فدراسیون است.

خوشبختانه تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و در رنکینگ جهانی چندین پله صعود کرده ایم و در قله آسیا هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این تیم های ملی امید، بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی و زیر 15 سال در آخرین دیدارهای خود نتایج ارزنده ای کسب کرده اند که جا دارد از طرف هیات استان و فدراسیون فوتبال به جامعه فوتبال تبریک بگویم. به خصوص به مدیران فدراسیون فوتبال و روسای هیات های فوتبال استان ها که تاثیر انکارناپذیری در این موفقیت ها دارند. امیدوارم این دلسوزی ها و اتفاقات خوب بتواند ما را به هدف اصلی و آن نمایش قدرتمند در جام جهانی و صعود از مرحله گروهی برساند.

حیدری افزود: تیم ملی برای اولین بار است که بدون دغدغه وارد جام جهانی می شود و از این بابت برای همه اطمینان وجود دارد. بدون شک با توانایی های فنی و حرفه ای تیم های ملی و عملکرد بسیار خوب آنها که در اروپا و مسابقات قهرمانی کشور شاهد آن هستیم. در جام جهانی هم نتایج خوبی خواهیم داشت. امیدوارم برای اولین بار به مرحله بعدی جام جهانی برسیم که قطعا با بازیکنان، کادرفنی، حمایت و همدلی مسئولان کشور، هیات رئیسه، رئیس فدراسیون و هیات های فوتبال استان ها می تواند اتفاق بیفتد. .

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست برادرانه دارم که به ماده یک اساسنامه توجه ویژه داشته باشند. مردم عزیز ما البته با شناختی که از نمایندگان خانه ملت دارم می دانم که اکثر آنها اهل فوتبال و ورزش هستند، می دانم نمایندگان مجلس صمیمی و دلسوز هستند. کمیسیون فرهنگ و ورزش مجلس شورای اسلامی کارشناس و آگاه به اهمیت موضوع است که خدای ناکرده در این زمینه کمک کنند. اختلاف سلیقه همیشه بوده و خواهد بود اما امیدوارم این اختلاف سلیقه ها تاثیری در تصویب اساسنامه فدراسیون نداشته باشد تا بتوانیم به تعهد خود در قبال فیفا عمل کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این درخواست من از مسئولان عالی کشور به ویژه معاونان محترم رئیس جمهور و وزارت ورزش کمک به تیم ملی فوتبال است. فوتبال برای همه مردم است و مایه نشاط و نشاط عمومی در مردم و جوانان است و از مسئولان می خواهم کمک کنند تا از بحران مالی دوری کنیم و بدون دغدغه وارد مسابقات و مسابقات جهانی و آسیایی شویم. فوتبال یکی از ورزش های جذابی است که همه افراد جامعه به آن علاقه دارند، بنابراین نیاز به توجه و حمایت آنها دارد.

رئیس کمیسیون امور استان ها گفت: فوتبال استان بسیار عالی است و در واقع فوتبال اصلی کشور از آنجا شروع می شود و حتی قدرت تیم های ملی از همین بازیکنان در دل استان ها می آید. استان هایی که برخی از آنها گمنام، سرکوب شده و صادق هستند برای این موفقیت ها تلاش موثر و چشمگیری می کنند و تک تک فوتبالیست های حرفه ای و سرافراز ایران اسلامی ماحصل تلاش آنها در سراسر کشور است.

علیرغم حمایت های رئیس فدراسیون و به رسمیت شناختن عزیز هادم، در کل از نظر فوتبال ملی وضعیت خوبی داریم و از اعضای هیات رئیسه و کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال نیز تشکر می کنم.

وی با اشاره به رای دیوان عالی کشور گفت: رای به تغییر داد و از آن زمان بازنشستگان بدون منع قانونی و بر اساس اساسنامه در انتخابات هیات فوتبال مناطق و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کردند. . همچنین این امکان وجود دارد که فدراسیون فوتبال در برخی بخش ها بازنشستگان استخدام کند، مانند عضویت در هیئت مدیره که شغلی نیست.

حیدری در پایان گفت: در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درخواست اعضا مسیر قانونی و مشخصی دارد و طبق اساسنامه تمامی موارد درخواستی باید در دستور کار قرار گیرد و به تایید اعضا برسد. در واقع موارد مطرح شده باید از قبل مشخص شود و اگر موضوعی خارج از دستور کار تلقی شود نه قانونی است و نه مصوبه هیئت مدیره است و در جلسات آتی این رویه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید