تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تلاش کرد/ مردم ایران با همدلی از فرزندان خود در جام جهانی حمایت می کنند


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912601

مربی فوتبال نهاوندی گفت: اعضای تیم ملی فوتبال بدانند که ملت غیور ایران در خط مقدم جام جهانی از فرزندان خود حمایت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; کورش کاپانوری مربی و مدرس سرشناس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ماگفت: جام جهانی فوتبال با حضور جوانان غیور کشورمان در قطر برگزار می شود که مایه مباهات و مباهات است.


وی گفت: امیدوارم ملی پوشان بتوانند با پیروزی مقابل حریفان خود جشن صعود بگیرند و بار دیگر پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند و شایستگی های جوانان ایرانی را به جهانیان ثابت کنند..


کپانوری افزود: این روزها در سایه همدلی و عشق به پرچم ایران می توانیم با صعود به مرحله بعد دنیا را شگفت زده کنیم..


وی ادامه داد: بنابراین ضربان قلب هر ایرانی سرود همدلی و اتحاد است و به هیچ قیمتی نباید اجازه دهیم دشمنان کشور با به حاشیه راندن رشته های پیوند دهنده این همدلی را پاره کنند..


این مربی فوتبال گفت: ملی پوشان فوتبال ما بدانند که مردم ایران پاهای محکم خود را دنبال می کنند تا با حضور پرقدرت مقابل حریفان شادی را به هموطنان خود هدیه کنند..


وی گفت: تیم ملی فوتبال علاوه بر پیشرفت علمی جوانان ایران که مایه مباهات هر ایرانی است با صعود مقتدرانه خود در جام جهانی قطر نیز باعث خوشحالی مردم شده و امیدواریم بدرخشند. در این یکی نیز..


مدرس فدراسیون فوتبال گفت: این روزها ملت ایران اسلامی سرزمین تاریخ سازان می خواهند دست در دست هم در همین خط حرکت کنند و ولورین ها پیشتاز این همدلی هستند..


وی گفت: فوتبالیست های عزیز کشورمان بدانند که ملت غیور ایران در خط مقدم جام جهانی حامی فرزندان خود هستند..


کپانوری اضافه کرد: ایران می خواهد با اتحاد، همدلی، غیرت و تعصب دوباره پرچم پرافتخار کشورمان را در راس بزرگترین رویداد دنیای ورزش یعنی جام جهانی به اهتزاز درآورد. یک نبرد ورزشی بزرگ در سراسر جهان..


وی در پایان گفت: در جام جهانی در کنار همه ملی پوشان هستیم و با آنها همدردی می کنیم و به سمت سربلندی ایران و ایرانیان در جام جهانی حرکت می کنیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید