اعتراض خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا به CAS فرستادیم/ برنامه های دقیقی برای صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی آماده کرده ایم.

ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800281

امیدوارم بتوانیم رای را برای از بین بردن زاغی ها پس بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اکنون اعتراض خود را در دادگاه مطرح کرده ایم و امیدوارم حکم را برگردانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به بندر حمیر در خصوص حذف تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اکنون اعتراض خود را ارائه کرده ایم. امروز نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال آماده می شود تا برای حل مشکل سرخابی ها و تیم گل گهر به AFC ارسال شود.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده، اگر این رای بنا به دلایلی اعمال شود، رسالت و ارزش این دو تیم از بین نمی رود و با وجود هیئت مدیره و مدیران قوی که زاغی دارند، باز هم شاهد موفقیت از سوی استقلال و استقلال خواهند بود. پرسپولیس: ما در آسیا خواهیم بود.

سجادی افزود: امیدوارم بتوانیم از این فرصت برای بازگشت رای استفاده کنیم تا شاهد حضور دو تیم پرطرفدار کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. اگر این رای تغییر نکند، این دو تیم باید با انرژی، قوام و اراده بیشتری کار کنند.

وزیر ورزش و جوانان در این بحث گفت: با توجه به اینکه مهلت قانونی هنوز به پایان نرسیده، اکنون فرصتی فراهم شده است که بتوانیم کاری برای این باشگاه ها انجام دهیم و شرایط نیز قابل پیش بینی و برنامه ریزی است.

وی در پایان گفت: معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی های دقیقی برای جشن صعود تیم ملی در صورت پیروزی مقابل تیم ملی عراق دارد و باید خود را برای تعطیلات ملی آماده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید