درخواست از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال، پرسپولیس و گل گهر / ایرانی مشروط به کمیته انضباطی کنفدراسیون!

ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794378

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود را درباره شرایط حضور سه باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

در پی تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شرایط حضور سه باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و به منظور آگاه سازی افکار عمومی و جامعه فوتبال، فدراسیون فوتبال به فدراسیون فوتبال توضیح داد. جامعه فوتبال نماینده است.

در 22 دسامبر 2021، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخواستی مبنی بر عدم رعایت برخی معیارها و الزامات اجباری (الف) توسط استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان به مرجع الحاق کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد که مسئول تعیین حضور بود. یا عدم حضور باشگاه ها در مسابقات باشگاهی تحت کنترل AFC هستند.

بر اساس این دادخواست‌ها، درخواست‌های قبلی باشگاه‌ها برای کسب مجوزهای حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 19 آبان 2021 توسط یک موسسه حسابرسی مستقل به نام Ballympics بررسی شد.

پرونده های حقوقی و گزارش های حسابرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا مستقیماً از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمامی باشگاه های ایرانی دارای مجوز مجوز حرفه ای ارسال شد و کاستی های هر باشگاه همراه با جزئیات و مستندات برای آنها ارسال شد. بر اساس همین گزارش، سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل گهر شرایط و ضوابط A از قوانین و مقررات صدور مجوز حرفه ای AFC را نداشتند.

با توجه به قوانین صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه ها موظفند تمامی ضوابط مربوط به لیگ قهرمانان A در این فصل را رعایت کرده و پرونده باشگاه ها را برای تصمیم گیری به کمیسیون انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

بر اساس اطلاعیه دریافتی، به باشگاه ها 5 روز و تا ساعت 23:59 به وقت مالزی 27 دسامبر 2021 فرصت داده می شود تا دفاعیات و مدارک خود را برای تصمیم گیری های بعدی ارائه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید