امکان ورود کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرونده مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904200

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با رئیس کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای AFC دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در کوالالامپور با ماهاجان، رئیس کمیته مجوزهای حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و درباره مسائل مربوط به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اتحادیه فوتبال و باشگاه‌های ایرانی گفت‌وگو کرد.

رئیس کمیته مجوزهای حرفه ای آسیا در این جلسه گفت: تلاش فدراسیون فوتبال ایران باید در جهت به حداقل رساندن ریسک مجوزهای حرفه ای باشد. موضوع تشکیلات اداری در این زمینه بسیار حائز اهمیت بود به طوری که در گذشته پاسخ هایی که مد نظر کنفدراسیون بود دریافت نمی شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر رفع نواقص مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد از سه شنبه هفته آینده فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های ایرانی آماده ممیزی توسط کنفدراسیون و نردبان مجوز حرفه ای هستند و این ابلاغیه در تمام روزهای هفته از نزدیک و آنلاین انجام خواهد شد

تاج همچنین در این جلسه گزارشی از روند تسویه مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد و از اقدامات مثبت این دو باشگاه برای رفع این مشکل خبر داد.

در همین حال ماهاجان گفت: در صورت عدم رفع مشکل باشگاه های پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از شمول مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج و به کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع می شود.

وی همچنین در خصوص مالکیت دو باشگاه و موارد مربوط به آن سوالاتی را مطرح کرد که مقرر شد در فرصتی مناسب به آنها پاسخ داده شود.

لازم به ذکر است روز گذشته با اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به مصوبه کمیته صدور مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدت تعلیق یک ساله کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران به دو سال کاهش یافت. ماه ها.

دیدگاهتان را بنویسید