می خواهند برای فوتبال پول در بیاورند/ پرونده یکی از اعضای کمیته مجوزهای حرفه ای به کمیته اخلاق ارجاع می شود.


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814980

سخنگوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به اظهارات پرحاشیه یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای واکنش نشان داد و گفت: پرونده عضو کمیته صدور پروانه حرفه ای به کمیته اخلاق ارجاع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون در واکنش به اظهارات اخیر یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت: اظهارات یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای در روزهای اخیر خطاب به این دوستان. ، مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است و این گونه رفتارهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی باید جدی گرفته شود.

اصولی افزود: ساختار حرفه ای فدراسیون فوتبال اجازه اظهار نظر غیر مسئولانه در حوزه های غیر مرتبط را نمی دهد. کسانی که ابتدا زمینه را برای حذف نمایندگان فوتبال ایران از آسیا فراهم کردند و سپس با رویکرد غیرحرفه ای خود، کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تصمیم تعلیق کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای سوق دادند، اکنون دست به پیش بینی زده اند و همچنان به اظهارات کذب و غیرمسئولانه مشغول هستند. خرج کردن پول برای فوتبال کشور این افراد ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود باشند که برای چه هدفی چنین ظلم بزرگی را در حق فوتبال کشور مرتکب شده اند نه اینکه اکنون پس از توقف فعالیت خود بخواهند با بیان سوالات واهی برای فدراسیون فوتبال مشکل ایجاد کنند. و ادعاها

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با تاکید بر اینکه اظهارنظر در مورد تصمیمات هیات رئیسه این فدراسیون ربطی به عضویت در کمیسیون تعلیق صدور مجوزهای حرفه ای ندارد، لازم به ذکر است که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استقلال کامل بر اساس و مستندات صریح و مختصر برای تصمیمات خود ارائه کرده است، هیچ گونه دخالتی در کار خود نخواهد پذیرفت و اکاذیب منتشر شده در این خصوص پیگرد جدی خواهد داشت. باید با افرادی که بارها منافع فوتبال کشور را به خطر انداخته اند و در این مرحله با محرومیت ها و مجازات های مختلف مواجه شده اند و بر همین اساس پرونده این عضو کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال قاطعانه کار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید