جلسه کمیته صدور مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال / تمرکز آجورلو بر جمع آوری مدارک گواهینامه حرفه ای


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822155

جلسه کمیته صدور مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال با حضور مدیرعامل استقلال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه کمیته صدور مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل و معاونین و آرش برهانی رئیس آکادمی باشگاه استقلال برگزار شد.

مدیرعامل استقلال در این جلسه تاکید کرد که همه اعضای باشگاه باید در زمینه جمع آوری مدارک مجوز حرفه ای فعالیت کنند و جلسات مربوط به مجوز حرفه ای باشگاه استقلال باید به صورت هفتگی برگزار شود و اعضا گزارش عملکرد را ارائه کنند.

در این جلسه مقرر شد سعید فتاحی معاون اجرایی زیرساخت باشگاه ها، فرشید سمیعی معاون حقوقی حقوقی، محمد شکراللهی در امور شخصی، محمد نوری فر معاون روابط رسانه ای، مصطفی احمدی مدیر مالی ملامحمد اسماعیلی و اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم ورزش و بهنام نصیری مسئول سامانه کلاس اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین در ابتدای این جلسه مصطفی آجورلو به چند نکته اشاره کرد و گفت: برای اخذ مجوز حرفه ای برای سال جدید از امروز و چند ماه زودتر رسیدگی به این موضوعات را آغاز می کنیم. فراموش نکنیم که اگر در گذشته موقعیت ها را از دست نمی داد، امروز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. این جلسات باید به صورت هفتگی برگزار شود و طبق وظایفی که در این جلسه تعیین شده است ادامه خواهیم داد و اگر خدا بخواهد امسال زودتر از موعد مقرر کار لازم برای رفع نگرانی ها انجام خواهد شد. استقلال.

در همین رابطه فرزاد نادری مسئول و عضو کمیته مجوزهای حرفه ای باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ هر ساله در اواخر اردیبهشت ماه نامه ای به باشگاه ها ارسال می کند تا کمیسیون های حرفه ای تشکیل شود.ما اوایل امسال شروع کردیم. تا بر خلاف سال های گذشته بتوانیم مشکلی را در صورت وجود حل کنیم.

وی افزود: در این جلسه که به ریاست مدیرعامل باشگاه استقلال تشکیل شد، وظایف معاونان و مدیران باشگاه استقلال مشخص شد و مقرر شد این جلسات ادامه داشته باشد و مدارک تکمیل شده به کمیته صدور مجوزهای حرفه ای ارائه شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید