کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما خواست مجوز حرفه ای خود را بدون مشکل صادر کنیم/ بازی حساسی با آلومینیوم پیش رو داریم

ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780533

سرمربی پرسپولیس دیدار فردا مقابل العلومینی را حساس توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالیم که به این شهر باصفا (اراک) آمده ایم. هفته سومی را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول، این دیدار شرایط حساسی دارد.

وی افزود: با تیمی بازی می کنیم که دونده است، یکدست است و یکی از پدیده های این فصل است. مشخص است که او با این تیم خوب کار کرده و به عنوان تیم در شرایط خوبی قرار دارد. این تیم تیم و دونده خوبی است و می دانیم که بازی مقابل آن در اراک سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و کسانی که بازی را تماشا می کنند لذت ببرند. مطمئنم بازی فنی و خوبی خواهد بود و اگر خدا بخواهد می توانیم سه امتیاز را کسب کنیم. این قطعا هدف ماست، اما باید برای رسیدن به آن بجنگیم و تلاش کنیم.

گل محمدی در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس از احتمال سقوط این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای، گفت: فکر می کنم این مشکل برطرف شده و مجوز حرفه ای صادر شده است. لازم نیست کار تا این حد پیش برود. ما بیش از 100 میلیارد دلار به AFC بدهکاریم و اگر این پول را به ما می دادند بدون هیچ مشکلی مجوزهای حرفه ای ما صادر می شد. در مجموع شرایط تیم های ایرانی خوب نیست و این نشان می دهد که ساختار تیمی کشورمان ضعیف است. ما باید روی این مسائل کار کنیم. خوشبختانه موفق شدیم مجوز حرفه ای بگیریم.

وی همچنین به تیم آلومینیوم اراک توضیح داد: این تیم ساختار و امکانات خوبی دارد و ممکن است در آینده یک باشگاه حرفه ای باشد. اگر برنامه ریزی و سرمایه گذاری خوب باشد، شاید تیم آلومینیوم یکی از مدعیان قهرمانی و یکی از قطب های کشور باشد، اما زمان زیادی می برد و نیاز به برنامه ریزی خوبی دارد. خدای نکرده مسابقه خوبی می شود. در دو سه هفته اخیر هواداران نگران داوری بودند. مقایسه با تیم های دیگر که به راحتی جریمه می شوند کمی نگران کننده است. هفته گذشته گل محکمی زدیم اما رد شد و پنالتی مقابل فولاد را از دست دادیم. متاسفانه این موضوع باعث نگرانی شده است. امیدوارم با دقت بیشتری به این مسائل رسیدگی شود.

سرمربی پرسپولیس درباره استقبال هواداران اراکی از تیمش یادآور شد: باز هم ممنون. هر بار که به شهر می رویم، هواداران ما ما را اذیت می کنند. این یک مقدار طبیعی است زیرا پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها هواداران بیشتری دارد. برایشان آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم اکثر آنها پروتکل ها را رعایت کنند، زیرا شرایط هنوز خوب نیست و باید بیشتر پیگیری کنیم. ما نمی خواهیم برای هواداران اتفاقی بیفتد و سلامتی آنها از هر چیزی مهمتر است.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که خط دفاع پرسپولیس در دو بازی اخیر دو گل دریافت کرده و بیم آن می رود که بنیه سرخپوشان از بین رفته باشد، گفت: یادم نمی آید بگویم مهاجم می خواهیم. حالا خدا را شکر چهار مرد مسلح ما به ما حمله کرده اند. این نقطه درخشان تیم ماست. نگران کننده است که در هر دو بازی دو گل زدیم. ما در بازی سخت گلزنی کردیم اما متاسفانه در دو بازی قبلی این اتفاق افتاد. هر اتفاقی که در تیم می افتد مسئولیت من است و باید مشکلات را حل کنیم. شاید در دفاع بیشتر مراقب باشیم.

وی ادامه داد: شاید نتوان در روزهای آینده پنجره ما را باز کرد اما به آینده امیدواریم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما امیدوارم شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. شاید برخی از مشکلات ما در حال حاضر تبعیض در ایجاد قوانین برای تیم ها باشد. همونطور که قبلا گفتم الان بین 16 تیم شرایطی هست که فقط ما نمیتونیم بازیکن خارجی بگیریم! خودمان باید بیشتر کار کنیم. مشکلات باشگاه واقعاً بزرگ است اما به خاطر هواداران سعی کردیم با تمام قوا و کمبودهای فراوان جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید