مجوز حرفه ای پرسپولیس و استقلال مشروط صادر شد/ سه ماه به سرخابی فرصت دادیم

ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780495

رئیس هیئت استیناف مجوزهای حرفه ای گفت: مجوزهای حرفه ای پرسپولیس و استقلال به صورت مشروط صادر شد و سه ماه به سرخابی ها فرصت دادیم تا این کار را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تارنمای رسمی فدراسیون فوتبال، داریوش مصطفوی، رئیس هیات تجدیدنظر صدور مجوزهای حرفه ای درباره جلسه امروز گفت: قرار داده بود. آنها همچنین نظر هیات تجدیدنظر را جویا شدند که پس از بررسی محتوای پرونده از نظر حساسیت موضوع و اهمیت هواداران و الزام ما به توجه به آنها، تصمیم به استناد به ماده 2 قانون حرفه ای گرفت. قوانین صدور مجوز معیارهای اجباری، به عنوان مثال معیارهای گروه آ تصمیمات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به شرح زیر است و هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم به عدم بارگیری، عدم تنظیم صورت‌های مالی و عدم ارائه گزارش حسابرسی، عدم ارائه تعهدات به کارمندان، بازیکنان و مربیان سابق به میزان مبلغ دارند. یک میلیارد تومان جریمه نقدی غیرقابل جبران اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه صورت های مالی به موقع حسابرسی نشده بود، مجوزهای حرفه ای استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تایید شد و به این دو باشگاه 2 ماه فرصت داده شد تا پرونده ها را اصلاح و به هیات تجدیدنظر ارائه کنند. حرفه ای ها. مجوزها.”

رئیس هیئت استیناف مجوزهای حرفه ای ادامه داد: اینها مهمترین موضوعات جلسه امروز برای اجرای مفاد با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای جریمه واقعی این دو باشگاه و دادن مهلت به آنها برای ارائه صورت های مالی پس از سه ماه بود. از این به بعد اکیداً توصیه می کنم که وزارت ورزش و جوانان برای دو باشگاه جلسه ای جداگانه برگزار کند چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این موضوع حساسیت ایجاد کرده است.

این در حالی است که باشگاه های فولاد، سپاهان و گل گهر نیز موفق به کسب مجوز حرفه ای شدند و باشگاه گل گهر نیز با نظم قابل توجهی اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید