افزایش فرصت حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا/ سیگنال اخراج استقلال و پرسپولیس تشدید شد!

ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794308

برخی اخبار از منابعی در کنفدراسیون فوتبال آسیا حاکی از آن است که احتمال حذف سرخابی های فوتبال ایران از رقابت های ACL 2020 افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در آخرین ساعات کاری مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی دو نامه 12 صفحه ای به باشگاه های استقلال و پرسپولیس ارسال شد که باعث نابودی هر دو باشگاه شد.

به نظر می رسد در نامه ها نکاتی وجود دارد که نشان می دهد استقلال و پرسپولیس در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند.

به نظر می رسد با وجود تعهدات کمیته حرفه ای شدن باشگاه های فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا تسویه مالیات و بحث اموال سرخابی ها را تا پایان سال (اواسط آذر) غیرممکن کرده است. ).

احتمالا شکایت های فراوان استقلال و پرسپولیس در دادگاه های بین المللی، مشکلات مالی هر دو باشگاه، محاسبات اشتباه، بدهی های داخلی و خارجی زیاد و بدهی های سنگین هر دو باشگاه به سیستم مالیاتی منجر به محرومیت هر دو باشگاه برای حضور در لیگ آسیا شد. فصل آینده خواهد بود.

البته هفته گذشته مدیران دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران در دیدار با مسئولان ارشد فوتبال ایران اعلام کردند که خطر حذف از رقابت‌های ACL 2020 منتفی است اما به نظر می‌رسد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا چیز دیگری است. تایید می شوند.

در هر صورت باید منتظر ابلاغ رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشیم تا رسمی ترین اخبار قابل مشاهده و ترجمه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید