حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا در کمیسیون بدوی انجام شد/ چرا فدراسیون فوتبال با استقلال و پرسپولیس این کار را کرد؟!

ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799843

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید مشخص شود چرا فدراسیون فوتبال و کمیسیون بدوی و تجدیدنظر با سرخابی این کار را کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه در خصوص حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از ما دعوت کردند تا موضوع حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات قهرمانی آسیا را ارزیابی کنیم، همچنین آقایان راستین، گازی زاده هاشمی و آقایان آقایان، آقایان گازی زاده هاشمی و … فروردین که همیشه این مسائل را از نزدیک دنبال می کنند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: مسلما موضوع حذف دو باشگاه در کشور از کمیسیون اولیه فدراسیون فوتبال برخاسته است و دوستان در مجلس نیز کاملا به این موضوع واقف هستند. این سوال اکنون به یک درخواست عمومی تبدیل شده است که چرا چنین اتفاق تلخی رخ داده و همکاری لازم با باشگاه ها صورت نگرفته است. در مرحله بعد پس از رد درخواست مجوز حرفه ای، کمیسیون استیناف پروانه های حرفه ای فدراسیون فوتبال 3 ماه مهلت داد تا مدارک لازم را ارائه کنیم که بر اساس قول این آقایان نیز اعلام کردیم که مشکلات و نواقص برطرف خواهد شد. ما و استقلال و پرسپولیس مجوز لازم را خواهیم گرفت اما الان اعلام می کنند مجوزی که به ما داده شده اصلا قانونی نیست و باید تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی در این خصوص تصریح کرد: باید مشخص شود چرا فدراسیون فوتبال و این کمیته ها با استقلال و پرسپولیس چنین کاری کرده اند؟ چرا این دو تیم حذف شدند و پس از آن 3 ماه فرصت تکمیل مدارک دادند و اکنون که مدارک قبل از موعد مقرر تکمیل و ارائه شده است، می گویند ارائه این فرصت قانونی و مطابق نبوده است. با مقررات .

وی ادامه داد: جدای از مسائل مربوط به پرونده حرفه ای و حذف دو باشگاه، در این جلسه مشکلات جاری باشگاه ها و مسائل سال های گذشته را بررسی کردیم، دلیل این مشکلات چیست؟ درآمد فوتبال اعم از حق پخش و محتوا و تبلیغات در محیط از حقوق اساسی و درآمدهای ثابت باشگاه هاست و در صورت رفع این مشکل مشکلات باشگاه در سال های آینده مرتفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت دولت و مجلس محترم، موانع و مشکلات پیش روی این دو باشگاه مرتفع شود تا دیگر شاهد انباشت بدهی های گذشته و مشکلات و معضلات نباشیم. سال های گذشته. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید