هنوز چیزی در مورد حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است / اکانت ما دیگر AFC نیست

ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799488

وزیر ورزش و جوانان گفت: الان کنفدراسیون فوتبال آسیا به خرج ما مهمانی نیست. کشور ما شرکتی است که برای AFC کار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت برای حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: همچنان امیدواریم و انشالله حذف نشوند. هنوز جا برای تجدید نظر وجود دارد. سه ماه به ما به عنوان عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت داده شده و هنوز این مدت به پایان نرسیده است. باشگاه ها تمام تلاش خود را می کنند تا تکالیف خود را انجام دهند. این وظایف از سال 2016 باقی مانده و متأسفانه محقق نشده است.

وی ادامه داد: باشگاه گل گهر هم وجود دارد و ایراد این باشگاه این است که هشت روز دیرتر بدهی را پرداخت کردند و اگر خدای ناکرده این مشکل حل می شود و حل می شود اما استقلال و پرسپولیس. مدارک در حال تکمیل بود. تا پایان ژانویه و دو هفته پیش یک مهلت پنج روزه یکباره توسط یک شرکت حرفه ای صادر شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر AFC طرف ما نیست. کشور ما شرکتی است که برای AFC کار می کند. تمام باشگاه های چینی حذف شده اند و عربستان 10 ادعا دارد که 3 مورد آن رد شده است. ابهامی که داریم این است که AFC ضرب الاجل فدرال خود را نادیده می گیرد و ناگهان هواداران و مدیریت تیم را شوکه کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید