در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره ای به جعل و فتوشاپ از سوی باشگاه پرسپولیس نشده است/ ماموران خونه به خونه تلاش می کنند AFC را علیه سرخابی ها تحریک کنند!

ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799521

کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه‌ای صادر کرد که این اتهامات را شناسایی کرد.

باشگاه پرسپولیس با انتشار ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا به موضوع مجوزهای حرفه ای واقعیت ها را فاش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ، با توجه به ارسال مدارکی به برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری از سوی افراد خاص مبنی بر عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس، کمیته اولیه مطلع؛ این اقدام به وضوح موید این واقعیت است که برخی از اعضای کمیته اصلی در این موضوع نقش داشته اند و تلاش آنها برای خنثی کردن روند صدور مجوز ادامه دارد. این مشکل قبلاً بارها برجسته شده است و ما می خواهیم که ادارات مسئول به این مشکل رسیدگی کنند.

این وضعیت فقط یک اقدام علیه پرسپولیس نیست، یک اقدام علیه کشور و مردم است. باید دید اهداف چنین نشریاتی چه خواهد بود. در مورد اسنادی که کمیته اصلی منتشر کرد چیزهای عجیب دیگری نیز وجود دارد. از جمله اینکه در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ اشاره ای به جعل و فتوشاپ و مواردی از این دست نشده است.

همچنین سؤال اصلی ما این است که وقتی بر اساس مأموریت و مسئولیت تخصصی کمیسیون بدوی، حذفیات صورت گرفت، با کدام سوء نیت و سوء استفاده به موقع تذکر لازم داده شد؟! اگر این خرابکاری و خیانت آشکار نیست پس چیست؟ اگر اسم این میهن پرستی نیست پس چیست؟

حالا چرا در حال حاضر چنین اسنادی به این شکل منتشر می شود که ایرادات آنها اصلا جزو ایرادات کنفدراسیون نیست؟ آیا چیزی جز این نیست که همان عوامل داخلی که کل پروژه را طراحی و هدایت کردند به دنبال فشار دادن کنفدراسیون علیه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودند تا راه را برای هرگونه مجوزی ببندند؟ آیا با توجه به اهمیت فوتبال برای آحاد جامعه این اقدام برای اخلال در امور کشور نیست؟

آیا اعضای کمیسیون بدوی سعی در انحراف افکار عمومی برای سرپوش گذاشتن بر سهل انگاری خود دارند؟ با این حجم از اقدامات ضد مردمی داخلی چگونه می توان این کار را انجام داد؟

بر این اساس، درخواست جدی این باشگاه از نهادهای ذیربط از جمله پلیس فتا این است که با توجه به تخصص و امکانات خود، مشخص شود برخلاف اصل محرمانه بودن این نامه ها چگونه و توسط چه کسانی درز و افشا شده است. این می تواند سرنخ های خوبی در مورد اتفاقات گذشته و اقدامات آینده این افراد بدهد. اما جامعه فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس متوجه هستند که این مشکلات از کجا می آید. شاید آنها معتقدند پرسپولیس و استقلال را می توان در گذشته جستجو کرد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این افراد به جای اینکه مستحق باشند، باید مورد خیانت قرار گیرند.

اما برای اطلاع افکار عمومی؛ بر اساس گزارش حسابرسی مستقل، طبق اعلام کنفدراسیون، باشگاه پرسپولیس 17 ضوابط را نداشت و یا مدارک مربوط به انطباق آنها مشکل داشت که عبارتند از:

1- مراقبت های پزشکی برای بازیکنان

2- برنامه های تمرینی برای بازیکنان و کادرفنی

3- ورزشگاه مورد تایید مسابقات AFC

4- برای خروج ایمن از ورزشگاه برنامه ریزی کنید

5- حکم مدیر فرهنگستان

6- حقوق، مسئولیت ها و تعهدات کارکنان داوطلب – مسئولیت ها و تعهدات کارکنان.

7- مسئولیت نقل و انتقالات در فصل صدور مجوز

8- اعلامیه شرکت در مسابقات آسیایی

9- اسناد حقوقی

10. مالکیت و مدیریت باشگاه

11- قرارداد کتبی با بازیکنان حرفه ای

12. صورتهای مالی حسابرسی شده

13. عدم تعهد به کارکنان و سازمان های مالیاتی

14. مکاتبه نماینده – قبل از صدور پروانه حرفه ای

15. اطلاعات مالی آینده

16. مسئولیت اطلاع رسانی در مورد رویدادهای مالی مهم بعدی

17. مسئولیت اطلاع رسانی اطلاعات مالی آتی

لازم به ذکر است پس از جلسه ای با کمیته صدور مجوز در سازمان لیگ به این نتیجه رسیدیم که برخی از این ایرادات نامناسب است چرا که مدارک به موقع بارگذاری شده و در کمیته صدور مجوز تایید شده است. باشگاه پرسپولیس نیز در مهلت مقرر دفاعیات خود را ارائه کرد و در حال حاضر منتظر توضیح تفصیلی رای عدم صدور مجوز حرفه ای برای شکایت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید