تبریزی فینالیست توپ و تور شد/ دختران خونه به خونه جام!


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883619

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز با صعود سه نماینده آذربایجان شرقی به فینال مسابقات تیمی پیگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، پانزدهمین دوره مسابقات المپیاد دانش آموزان مؤسسات آموزشی سراسر کشور در مقطع دخترانه به میزبانی دانشگاه تبریز به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

در این دوره از مسابقات دانش آموزان دختر در 11 رشته به رقابت پرداختند و در روز ششم تیم های راه یافته به دیدار نهایی در رشته های فوتسال، والیبال و بسکتبال آشنا شدند.


فوتسال: جام در تبریز می ماند؟

مسابقات فوتسال با حضور 12 تیم برگزار شد و در نهایت دو نماینده تبریز و مازندران با عبور از سد حریفان به دیدار فینال راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی دانشگاه تبریز با نتیجه 6 بر یک فردوسی مشهد را شکست داد و فینالیست شد و تیم فنی و حرفه ای مازندران با همین نتیجه از سد علامه طباطبایی گذشت.

این دو تیم امروز در آخرین گام برای کسب عنوان قهرمانی که طبق برنامه از ساعت 16 برگزار می شود به مصاف هم می روند.


والیبال: مبارزه میزبان و سرمایه برای جام

در پایان مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال بانوان المپیک فرهنگی ورزشی، دو تیم تبریز و تهران جواز حضور در دیدار فینال را به دست آوردند.

مرحله نیمه نهایی این رقابت ها روز گذشته در حالی برگزار شد که دو تیم تبریز و دانشگاه تهران با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم های مازندران و الزهرا به برتری رسیدند.

حالا در فینال رقابت های توپ و تور، تبریزی ها باید به مصاف تیم تهران بروند، دو تیم شکست ناپذیری که برای کسب جام باید جادوی حریف را بشکنند.


بسکتبال: پیام نور به قهرمانی

فینال مسابقات بسکتبال نوجوانان دختر المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز بین تیم های پیام نور تبریز و اصفهان برگزار می شود.

دو تیم در مرحله مقدماتی و حذفی عملکرد قدرتمندی داشتند و در مرحله نیمه نهایی با نتایج قاطعی حریفان خود را شکست دادند و راهی دیدار فینال شدند.

پیام نور تبریز 82 بر 70 مقابل بوعلی سینا همدان و اصفهان 74 بر 57 مقابل الزهرا به برتری رسیدند.

بسکتبالیست های تبریز و همدان امروز برگزارکننده دیدار فینال خواهند بود و باید دید کدام یک از این دو تیم به جام قهرمانی می رسد.

برنامه بازی های مرحله نهایی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه تبریز به شرح زیر است:


فوتسال
دانشگاه تبریز – دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران; 16:00


والیبال
دانشگاه تبریز – دانشگاه تهران; ساعت 3:30 بعد از ظهر


بسکتبال
دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی – دانشگاه اصفهان; ساعت 15:00

گزارش از: امیررضا گچی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید