اسناد جعلی، عدم شفافیت و ممیزی های نادرست؛ دلیل حذف سرخابی ها از آسیا/ فوتبال ایران با سر بریدن در AFC قابل مدیریت نیست

ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799093

محمد نصرتی گفت: استفاده از افراد کم تجربه باعث شرمساری فوتبال ایران شده است هرچند از حضور فولاد و سپاهان به عنوان دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خرسندیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در واکنش به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با تیتریک گفت:.

محمد نصرتی با اشاره به اینکه علاوه بر حذف دو باشگاه ایرانی، سایر تیم های بزرگ آسیایی نیز از این رقابت ها کنار گذاشته شدند، افزود: در روزهای اخیر خوشبین بوده ایم که AFC و فیفا با جذب تماشاگر و درآمدزایی با حضور تیم موافقت کنند. اما حذف تیم ها نشان داد که قانون حاکم خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه برخی از مدیران فوتبال حتی نوشتن بلد نیستند و برخی از لیست ها به زبان انگلیسی ارسال نمی شود. استفاده از افراد کم تجربه باعث شرمساری فوتبال ایران شده است، هرچند حضور فولاد و سپاهان به عنوان دو نماینده ما هم از کشور راضی هستیم.

نصرتی با اشاره به اینکه فوتبال کشور را با ریش نمی توان اداره کرد، گفت: امروز هواداران متوجه نبود مدیریت صحیح هستند، شوک AFC برای فوتبال کشورمان لازم بود، البته می توان روی تمرینات تیم ملی تمرکز کرد. اردوها برای صعود به مرحله گروهی جام جهانی.

وی افزود: ورود به سیاست در فوتبال جز شرایط فعلی هیچ تاثیری ندارد، هرچند فیفا نیز تحت الشعاع مشکلات سیاسی قرار دارد و به دلیل تحریم های سرکوبگرانه آمریکا پولی به ایران نمی دهد، متاسفانه استقلال و پرسپولیس صاحب مشترک و اسناد جعلی هستند. ، ممیزی های غلط و عدم شفافیت در حذف تیم ها موثر بود.

محمد نصرتی در خاتمه گفت: وزرای ورزش سال هاست که اعلام می کنند استقلال و پرسپولیس خصوصی می شود اما در شرایط فعلی این اتفاق نمی افتد، سپاهان و سایر تیم ها هم به دولت مرتبط هستند، هواداران و مسائل انتخاباتی وجود دارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید