واکنش خداداد عزیزی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا/ مدیران فوتبال 10 سال به AFC تقلب کردند و سند زدند.

ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798758

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مدیران ایران 10 سال کم کاری کردند و شاید بیشتر در عرصه فوتبال حرفه ای، دروغ و مستندسازی کردند و در نهایت به آن رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگوی اختصاصی با تیتریک در واکنش به حذف سرهابی از آسیا گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چندان عجیب نبود و مشخص بود که حذف شوند. “

غزل تزپای آسیا بدهی و خصوصی سازی را مهم ترین عامل حذف دو تیم ایرانی می داند و می افزاید: این موضوع صددرصد ناشی از بی تدبیری مسئولان است. در 10 سال اخیر که فوتبال آسیا و AFC حرفه ای شده اند، بازرسی سالانه تیم های شرکت کننده در جام باشگاه های آسیا.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: مدیران ایرانی 10 سال و شاید بیشتر در عرصه فوتبال حرفه ای و دروغ و مستندسازی نتوانستیم در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم!

هداد عزیزی با اشاره به اینکه هیچ یک از باشگاه های ایرانی شرایط یک تیم حرفه ای را ندارند، تصریح کرد: در 10 سال گذشته ما با فریب AFC، مستندسازی و دروغ گویی فقط در مسابقات حضور پیدا کرده ایم، فوتبال ایران نیز همین مشکل را خواهد داشت. سال های آینده

وی گفت: مدیران باید تا سال آینده ایراداتی را که کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن پرداخته و منجر به محرومیت پرسپولیس و استقلال از جام باشگاه های آسیا شد، برطرف کنند، این موضوع سختی نیست و این قانون حضور در مسابقات حرفه ای است.

عزیزی با تاکید بر اینکه نمی توانیم استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنیم، افزود: سپاهان، سایپا، پیکان و گل گهر نیز خصوصی نیستند، این تیم ها نیز زیر نظر وزارت صمت و دولت کار می کنند، مطمئن باشید پرسپولیس و استقلال انجام نمی دهند. به انسان وقت نده

وی گفت: قیمت اعلامی از سوی سازمان خصوصی سازی 2 هزار میلیارد تن است. این مبلغ را چه کسی برای پرسپولیس و استقلالی که هیچ درآمدی ندارند پرداخت می کند؟ ، پیکان و فولاد خوزستان به دولت تحویل و وزارت ورزش برکنار می شود.

هداد عزیزی گفت: وزرای ورزش و روسای قبلی فدراسیون فوتبال رابطه خودشان را داشتند و جوابی برای این وضعیت ندارند. یکی از مشکلات اساسی فوتبال ما این است که مدیران به هیچکس پاسخگو نیستند و بعد از آن حضور ندارند و به کارشناسان تحلیلی از دوره کاری خود می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید