جایی برای تیم ملی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی نیست / آغاز جام جهانی پایان لیگ ایران نیست


ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844087

نمایندگان لیگ برتر برای رفع شبهات؛

سرمربی رفسنجانی تیم فوتبال مس گفت: اگر می خواهیم جام جهانی خوبی داشته باشیم باید همه چیز مهیا شود وگرنه تیم خوبی نداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد ربیع سرمربی تیم فوتبال رفسنجان درباره برنامه فوتبال برتر گفت: در لیگ برتر نباید توقع زیادی داشت که رژیم تولید داشته باشد، زیرا لیگ برتر حرفه ای است و بازیکنان بهتری در رده های پایین تولید می شوند. در قهرمانی هافبک چپ نداریم و نقش دروازه بان و دفاع بسیار مهم است.

وی افزود: امیدوارم نهادها نظارت خود را بر داوران و مربیان افزایش دهند. هر تیمی که نتواند داور ویدیویی جذب کند نباید در لیگ برتر شرکت کند. هر تیم دو بازیکن کمتر می خرد تا یک داور ویدیویی داشته باشد.

سرمربی رفسنجان گفت: در صورت 5 داور تعداد خطاها کمتر و تعداد داوران کاهش یافته و تعداد خطاها افزایش می یابد. وظیفه ما این است که در کل مسابقه عادلانه بازی کنیم تا شکی در مورد مربی و هواداران نباشد. مسئول رویداد با تصمیم درست برای رفع شبهات و شبهات.

وی در خصوص نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اولین درخواستی که از باشگاه داشتم تمدید سه بازیکن بود اما مشکل داریم. بسیاری از تیم ها از نظر سطح بودجه متفاوت هستند و رقابت را دشوار می کنند. تیم رفسنجان شرایط جذب بازیکن از شهرهای بزرگ را ندارد. سال گذشته 75 درصد از قرارداد بازیکنان را برای مدت طولانی بستیم اما امسال باید مراقب جذب بازیکن باشیم و اگر بخواهیم در جمع 6 تیم برتر ثبات داشته باشیم کار سخت تری خواهیم داشت.

ربیع در مورد تیم ملی گفت: اگر می خواهیم جام جهانی خوبی داشته باشیم باید همه آماده باشند وگرنه تیم خوبی نداریم. چون ما پشت سر هم در جام جهانی بوده ایم و دوست دارم یک پله صعود کنم. اما باید تلاش درستی شود و توانایی بازیکنان خوب است اما فضا فراهم نمی شود. شروع جام جهانی پایان لیگ ایران نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید