رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی دور نیست/ تیم های ملی نسبت به فصل قبل پخته تر و با تجربه ترند

ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804488

من می توانم در دو یا سه هفته با تیم تمرین کنم.

مدافع ملی پوش فوتبال کشور به ما گفت: می توانیم در این جام جهانی خیلی قوی تر پیش برویم و از یک مرحله به مرحله بعد برویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی فدراسیون فوتبال ; مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت مصدومیتش گفت: تمریناتم خیلی خوب است و کار روی توپم را شروع کردم. دو سه هفته دیگر می توانم با تیم تمرین کنم و برای بازی آماده شوم.

وی ادامه داد: با کیفیت بازیکنان و درایت کادرفنی و مدیریتی نشان دادیم که می توانیم به راحتی در مسابقات پیروز شویم و به جام جهانی 2022 صعود کنیم. تیم خوبی برای جام جهانی است و مردم را خوشحال می کند.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره هدف صعود از مرحله گروهی جام جهانی قطر گفت: با کیفیتی که بازیکنان نشان می دهند و شرایطی که در فضای تیمی حاکم است، این هدف دور از دسترس نیست. . وی ادامه داد: ما در شرایط سخت نشان دادیم که مرد هستیم، در دور قبل جام جهانی با وجود گروه سختی که داشتیم، می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

پورعلی گنجی در پایان گفت: بازیکنان تیم ملی نسبت به دوره قبل عاقل تر، پخته تر و با تجربه تر شده اند. ما می توانیم در این جام جهانی خیلی قوی تر برویم و از مرحله ای به مرحله دیگر برویم و تاریخ سازی کنیم و برای اولین بار مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید