نساجی به فینال جام حذفی رسید/ سیتی خسته در یک قدمی جام حذفی


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823303

تیم نساجی مازندران در پایان دیدار مقابل مس کرمان در فینال حضور یافت و به عنوان تیم دوم راهی دیدار فینال جام باشگاه های کشور و رقیب تیم آلومینیوم اراک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم های نساجی و مس کرمان سه شنبه شب در حضور بیش از 32 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این نساجی بود که در دقیقه 117 به گل رسید. حامد اسپرد تیمش را از روی پنالتی به دیدار فینال بفرستد.
در نیمه اول این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد. بازی سرد و خسته کننده دو تیم که بدون موقعیت خاصی به پایان رسید و تنها امتیاز این دیدار کارت زردی بود که مهدی سیدعلی به بازیکنان دو تیم نشان داد و البته بازی برای دقایقی توسط تصمیم داور.پشت نیمکت مسیحا.
در نیمه دوم نساجی مانند نیمه اول توپ را کنترل کرد و در دقیقه 49 اولین موقعیت جدی بازی به دست آمد. پاس پشت مدافعان به کریم اسلامی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با شهریاری دروازه بان مسیحا قرار گرفت که با کف دست به زیبایی توپ اسلامی را به کرنر تبدیل کرد.
اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد تا اینکه در ادامه ها ابتدا ضربه دنیای باستان از بالای دروازه نساجی بیرون آمد و سپس ضربه حردانی در موقعیتی مشابه به دروازه واقعی راه پیدا نکرد. در آخرین ثانیه بازی نجفی با ضربه سر کریم اسلامی به سمت چپ فرستاده شد که شهریاری آن را در اختیار گرفت.
تلاش دو تیم برای گلزنی در پایان دقیقه 90 بی نتیجه ماند و کار به وقت اضافه کشیده شد. در آن زمان نساجی توپ را مهار کرد و شهریاری با واکنشی دیدنی موفق شد شوت بلند نجفی را از گوشه دروازه وارد دروازه کند و کرنر بزند.
در حالی که بازی با تساوی به پایان رسید، در دقیقه 117 غفلت بازیکن مس در محوطه جریمه و اشتباه مهدی نظری منجر به خطای پنالتی به سود نساجی شد. در بسته شد تا نساج با برتری یک بر صفر به فینال برسد.
ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید گلم علی بیگی، ایوب کلانتری (104- محمد گوربانی)، رضا جعفری (76- حسن نجفی)، حامد شیری، صابر حردانی (97- احسان گهاری)، عرفان گل محرمدی (46- منصوری (97-). امیرمهدی جانملکی)، مهرداد عبدی، شاهین طاهرهانی، مسعود شجاعی (76- مهدی نظری) سرمربی: سالک الهامی
ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، علی خلیلی، میلاد هدایی، محمد صبوری، حمید گلزاری (58- محمد امین کاظمیان)، علیرضا گادری (58- امین جهان کهن)، عارف زینلی، امید پورگنبری 70-58- یاسر فیضی. علی تهامی (112 – میثم اقعی)، امیرحسین عسکری، سرمربی: فرزاد حسینهانی
به نظر می رسد ساکت الهامی توانایی خاصی برای صعود به فینال جام حذفی دارد. این مربی پس از دو سال پیش در دیدار فینال با تراکتورسازی و با عبور از سد استقلال قهرمان شد، حالا این بار به فینال رسیده و امیدوار است با کسب یک قهرمانی دیگر نام خود را به عنوان قهرمان جاودانه دو تیم مختلف در تاریخ ثبت کند. جام حذفی
اگرچه دروازه حسین شهریاری در دقیقه 117 باز شد و تیمش نتوانست به فینال راه پیدا کند اما دروازه بان مسی شب فوق العاده ای را در ورزشگاه آزادی سپری کرد. او در خروجی ها هیچ اشتباهی نداشت و یک بار فرصت تک به تک کریم اسلامی و یک بار ضربه زمینی خطرناک نجفی را مهار کرد. او تنها در صورت اشتباه در خط دفاع و دادن پنالتی برای نساجی، کنترل تمام موقعیت های نیمه نساجی و باخت ها را از تیم حریف گرفت.

زمان و مکان فینال جام حذفی مشخص شد

فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار می شود.

آلومینیوم اراک با عبور از خلیج فارس ماهشهر فینالیست شد و نساجی نیز با عبور از سد مس کرمان به فینال راه یافت.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی توضیحاتی را در خصوص برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه یادگار امام تبریز ارائه کرد.

امیرحسین روشنک با بیان اینکه دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، گفت: این تصمیم هیئت مدیره سازمان لیگ است. یادگار امام تبریز و آزادی تهران دو گزینه اصلی ما بودند که در نهایت تصمیم گرفتیم ورزشگاه تبریز را انتخاب کنیم.

وی افزود: فینال جام حذفی تاکنون در تبریز برگزار نشده است و امیدوارم بازی در این ورزشگاه خوب باشد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره اینکه آیا سازمان لیگ ترتیب حضور خبرنگاران در تبریز را می دهد یا خیر، توضیح داد: پس از هماهنگی اطلاع رسانی می کنیم. اگر فینال جام حذفی در ورزشگاه باشد، سازمان لیگ اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید